Blog

Elindultak a gőzösös különvonatok Szolnokra
Sőt mire cikkünk megjelenik, meg is érkeznek oda. Ha lefotózta valahol a menetet, küldje el nekünk, a legjobb képekből galériát készítünk. tovább»
Vót: egyik megszépült, másik megkopott
Aktuális képekkel turbóztuk fel a legújabb vótot. Így változott a 175-ös és a 203-as Szergej az utóbbi évtizedben. tovább»
Hazatért a 265-ös Szergej
Dolgos fehérvári nyári hónapok után újra Ferencváros ad munkát a Szergejnek. tovább»
Kirándulóvonat Leó nélkül, de Púpossal a Tisza-tóra és a Hortobágyra
Az egyik legjobb belföldi kirándulóhely a hangulatos 108-as vonal mentén. Végre különvonatot is szerveztek ide! tovább»
15 évvel ezelőtt öntötte el a prágai metrót az árvíz
Minden közlekedéstervező rémálma egyszer csak valósággá vált. tovább»
Berlin-Südkreuz: új kamerarendszer
Itt Önt megnézik, de kérjük, haladjon tovább! tovább»
Két gyerekünk van és nulla autónk - megéri?
Gyerekkel már kell az autó! Vagy nem kell? Puskás Pálmáéknak nincsen, és a divany.hu-n leírta blogjában, hogyan lehet így élni. Írását most változtatás nélkül közöljük. tovább»
Vót: Egy nap Dunaújvárosban
A magánvasutak térhódításának hajnalán járunk, még több volt a Bézé és a klasszikus Szergej a környéken. Flirttel pont nem futottunk össze, volt viszont délis gyorsvonat Szilivel és fülkés kocsikkal. tovább»
Vót: Futóverseny a Combinókban
Tíz éve volt már ez is: két kilométernyi Siemens Combino állt fel a Nagykörúton. tovább»

Tíz éve Vásárhelyen

2017.07.07 21:15
Tíz éve Vásárhelyen
Ekkor fogytak el az MD-k, a Púposok, a Bobók a környékről. Nézzük, mi maradt! tovább»
Papirost gyártsunk, főnök?
A közéletet átfogja a korrupció, miért éppen a közösségi közlekedés maradna ki belőle? Maxizási élmények az ország minden tájáról. tovább»
Vót: egy csuklós Ikarus más, mint a többi
Történet egy mechanikus sebességváltós 280-asról a négyes metró építésének időszakából. tovább»
Fehérítik a Mátra buszait is
A korábban gyöngyösi székhelyű Mátra Volán autóbuszai egymás után veszik át a közlekedési központok fehér gúnyáját. tovább»
Vót: tíz éve pusztult ki az utolsó klasszik Bobó Ferencvárosból
A vezérek biztos nem bánták... A 032-es utolsó dolgos napjairól emlékszünk meg. tovább»
Vót: folytatódik a szegedi tizenötéves
A fókuszban továbbra is a Dugonics tér áll, amelyet a Bengáli villamosok vettek használatba. tovább»
Megvárták a 265-össel a vihart, így lett jó!
Hosszú tehervonatot húzott Komáromból Székesfehérvárra kedden a Szergej. tovább»
Kék Uzsgyi: kívül kész a 014-es, a belső ápdét Csabán lesz
Úton a kék Uzsgyi Dombóvárról Békéscsabára. tovább»
Vót: szegedi életképek tizenöt éve, a Dugonics tér átépítésének kellős közepéről
Megújuló Dugonics tér, Ganz trolik, terelt autóbuszok felfordulás a város közepén. tovább»
Néhány tehervonat már most inkább kikerüli Érdet
Mióta elkezdődött a 40a vonal felújítása, elég nehéz átjutni Érden, pláne tehervonattal. tovább»
Újra van Csepelem!
Egy kispesti bringabolt mélyéről bányásztam az eredetiközeli állapotban levő vasat. tovább»