Egy akkora városban, mint New York, gyakran a helyieknek sem könnyű kiismerni magukat a metró labirintusában. Szerencsére van a Twitter, és az ilyen helyzetekben kézenfekvő ezen keresztül segítséget kérni. Legrosszabb esetben legfeljebb megtudunk minden feleslegeset a metrót üzemeltető társaságról. Egy kétségbe- és a metróban kelepcébe esett New York-i metróutas pontosan így tett, Twitteren kért segítséget a metrótársaságtól. Hogy mi volt az eredeti kérdés, már nem tudható, de érzése szerint nem találta a helyes utat célja, Lower Manhattan felé. Mindenesetre a Központ nagyon gyorsan és tömören válaszolt, olyan tömören, hogy ember legyen a talpán, aki megérti, és válaszadás közben maradéktalanul kimerítette a 280 karakteres limitet is. Ez a tweet azonban szerencsétlen felhasználót a teljes kétségbeesésbe sodorta.

Íme, az ominózus tweet...

A fent látható üzenetet lefordítani, ha nem is lehetetlen, de veszélyes, mert félreértéseket szülhet, ezért nem is kísérletezünk ilyesmivel. Mindenki megpróbálkozhat ezzel a saját maga kockázatára, a legjobb megfejtést beküldők között három vonatjegyet sorsolunk ki, melyet csoportosan utazó, hatvanöt éven felüli amerikai állampolgárok vehetnek igénybe, Murony és Békéscsaba között, oldalutazással.

A felhasználók körében nagy port vert fel az eset, de a hölgy a legutóbbi, a Twitteren terjedő információk szerint mégis szerencsésen hazaért.

* *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!