Mióta a fővárosban fokozatosan elfogytak a szergejes munkák, a fővárosi classic gépek nem nagyon találják helyüket. Néha hónapokra, évekre eltűnnek, hogy aztán valamelyik vidéki fűtőház kötelékében dolgozzanak hosszabb-rövidebb ideig. Idén nyáron mindkét díszléces fradis Szergejt sokat láthatjuk szerencsére dolgozni: a 230-as a pécsi vonal felújítási munkái miatti tehervonat-terelésben mozog sokat a Dombóvár–Bátaszék–Rétszilas útvonalon, a 265-ös pedig június–júliusban Székesfehérváron ment szinte minden nap. Utóbbi a nyár elején még ablakos vonatokkal is megfordult Tapolca felé, aztán terelt tehervonatokat húzott a Komárom–Fehérvár–Pusztaszabolcs tengelyen; néha pedig a móri tolatós gépe volt.

Micsoda hangulat Akarattyán! A kép még az idei nyári szezon kezdetén készült (Vörös Attila felvételei)

Na augusztusban ennek lett vége, egy időre legalábbis: a 265-ös hazatért Ferencvárosba és az MMV délegyházi sóderrakodásánál segédkezett a vonatok továbbításában (az M44-es autóút építéséhez viszik a sódert Taksonyból, Délegyházáról és Kiskunlacházáról is). Szinte minden nap megfordult egy-egy combos vonattal a bányában, amit egy hangulatos, valaha villamosított iparvágány köt össze Délegyháza vasútállomással.

Egy rakott szerelvényt húzott a bányából Délegyháza vasútállomásra a 265-ös Szergej

* * *

Fotós kollégánk nyitott a magánszektor felé: esküvő, rendezvény, portré, családi képek műfajában keressék bátran Attilát az alábbi elérhetőségein!

Honlap: vorosattila.com
Facebook: Vörös Attila fotó
Instagram: vorosatil_ae
Mail: voriae@gmail.com

* *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!