(x)

A hagyományos formátumnak, azaz a szóról-szóra idézett ügyfélvéleményeknek lejárt az ideje, elavult módszer, melynek nem is hisz már szinte senki, mert manipulálhatod a véleményeket. Azok a cégek szeretik még használni ezt a módszert, akiket nem különösebben érdekel ügyfeleik véleménye, nem céljuk a vélemények alapján fejlődni.

Mutatunk 4 meggyőző indokot, miért érdemes külső platformot használni, hogy hatékonyabbá tegyük az ügyfélméréseket!

Első ok

Harmadik féllel szemben szinte mindenki őszintébb. Ha ügyfeleiddel jó kapcsolatot ápolsz, és ők a világon a legőszintébb emberek, akkor sem lesznek veled szemtől-szemben olyan őszinték, mint egy harmadik, ismeretlen féllel avagy egy külső ügyfél elégedettség platformmal. Miért? Talán nem akarnak megbántani, vagy kellemetlen számukra az igazság!

A BIX munkatársaival azonban őszintébbek lesznek, ami azért lesz jó számodra, mert végre valóban elmondják a véleményüket, Te pedig ezt a céged hasznára fordíthatod!

Második ok

A BIX tudni fogja, hogyan és mit kell kérdezni! Ha magad végeznéd el ezt a feladatot, hogyan kezdenél, mit kérdeznél? A BIX-nél tudják, hogy mely feltett kérdésekre kapják meg azokat a válaszokat, amelyek téged hasznos információhoz fognak juttatni!

Ők egy olyan elégedettség mérő cég, akik rengeteg céggel és azok ügyfeleivel, partnereivel állnak kapcsolatban, így rutinosak, pontosabban, hatékonyabban tudnak kérdezni. A segítségükkel, kifejlesztett módszerrel valódi információhoz juttatnak, legyen szó a cégeddel kapcsolatos fejlesztési lehetőségekről, vagy a céged kapcsolatainak állapotáról. Ha van olyan kérdésed, amire mindenképp szeretnél választ kapni, akkor a segítségükkel erre is megadják a lehetőséget.

Harmadik ok

Profi szakmabelinek fogsz tűnni az ügyfeleid szemében. Kicsit képzeljük magunkat az ügyfeleink helyébe: csörög a telefon, és egy ismeretlen cég, az XY üzleti partneredről érdeklődik, hogy ellenőrizze, milyen válaszokat adtál az elégedettségi felmérésre? Mit érzel igazán ebben a pillanatban? Azt, hogy vérbeli profi a cég, akinek igazán fontosak az ügyfeleik. Tehát erősödik a kapcsolatotok, akár új ügyfelek is képbe kerülnek, ami új lehetőségeket teremt. Hogyan? Úgy, hogy nem tettél jelentősebb erőfeszítést.

Negyedik ok

A regisztrált BIX profilodon elérhetőek lesznek ezek a hiteles vélemények, ráadásul a Google kiemelten kezeli őket! A BIX index platformja segítségével nem lesz arra szükséged, hogy külön kelljen foglalkoznod az elégedettségi méréssel, vagy a céged online hírnevével. A BIX mellett lehetőséged nyílik arra, hogy növeld megrendelőid elkötelezettségét, miközben akár új vevőkre is szert tehetsz.