Elképesztően ritkán van arra példa, hogy Csörgő tehervonatozzon az 1-es számű fővonalon, alig van nála alkalmatlanabb mozdonytípusunk erre a feladatra. Pénteken aztán mégis egy 418-ast soroztak Ferencváros Nyugati rendezőjében a Rail Cargo Hungaria üres fordájának az élére, méghozzá a 143-as, retró festésű gépet! Csak találgatunk, de talán erős tipp: azért dízellel kellett elvinni a szerelvényt Bicskére, mert a rakodóra való beállítást nem tudták volna villanygéppel elvégezni. Általában van dízel tartalék Bicskén erre a munkára: a DB Cargotól bérelt Sulzert gyakran látni közreműködni a bicskei rakodásnál. Hogy miért esett épp Csörgőre a választás Bobó vagy Szergej helyett? Ilyen gép volt szabadon, vagy a szabad mozdonyvezetőnek erre volt csak típusa? Mindegy is, jó kis fotótéma volt, köszönjük!

Nemrég indult Ferencvárosból a 2143-as hosszú, üres szerelvényével. Bicske a vége (fotó: Vörös Attila)

* *

Fotós kollégánk magánszemélyeknek is vállal fotózást: esküvő, rendezvény, portré, családi képek műfajában keressék bátran Attilát az alábbi elérhetőségein!

Honlap: vorosattila.com
Facebook: Vörös Attila fotó
Instagram: vorosatil_ae
Mail: voriae@gmail.com

* *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!