Keresési eredmény a(z) „a330neo” címkére
Rendezés:

Repülés

A Dreamliner-gyilkos első felszállása. „Úgy repül, mint egy 330-as, csak jobban!" Új hajtóművek, nagyobb szárny, egyelőre nyolc példányban kelt el.

Repülés

A Singapore az első társaság, amely mindhárom Dreamliner-változatot üzemelteti. Az American is az Álomgép mellett döntött.

Repülés

Új hajtóművekkel, új winglettel repül, csendesebb, gazdaságosabb, és csinosabb is, mint az eredeti 330-asok. Az első repülés négy óra tíz percig tartott.

Repülés

Ha a Wizz Doha felé nyit. Az AirAsia tervei közt szerepel Magyarország is. Milyen géppel érdemes low-cost repülni Thaiföldről errefelé?

Repülés

Új hajtómű, új winglet, hosszabb szárny. Csak két év fejlesztés, jövőre repül a gép, eddig 186 példányt rendeltek belőle.

Repülés

Francia források szerint a továbbfejlesztett A330neo is esélyt kaphat az Emirates flottafejlesztési terveiben.

Repülés

Jó tavalyi pénzügyi eredmények. A380: mit jelent a „break-even”? Nő a 320-asok és csökken a 330-asok gyártási üteme.

Repülés

Szélestörzsű front: fel kell futtatni a 350-es gyártást, ráerősíteni a 787-esére, a nagy kérdés az óriások sorsa.

Repülés

Ötven szélestörzsű a Deltának: 330neo- és XWB-k. A Boeing nem tudott elég korai szállítást kínálni a 787-9-esből.

Repülés

A rövid 350-est utoléri a legkisebbek átka. A modernizált 330-asból az Airbus több mint ezret akar eladni, az XWB vonalpróbákat és persze promóciót repül.