Keresési eredmény a(z) „a380” címkére
Rendezés:

Repülés

Az átadás optimista légköre, és a mai bonyodalmak. A Singapore Airlines a legelső A380-asát már leállította, de még átvesz öt újat.

Repülés

Búcsúzik a Garuda utolsó Jumbója, elköszönnek a United és a Delta 747-esei. A négyhajtóműves óriásokat azonban nem a hasonló óriások pótolják.

Repülés

De ehhez először le kell szerelni a 6,7 tonnás sérült hajtóművet. Grönlandon találtak lapátot és burkolatot, vajon megvan-e az esetleg eltört tárcsa is?

Repülés

Az utasok továbbmentek, sok kivizsgáló jön sokfelől Goose Bay-be. De hol lehet maga a bűnös darab? Észlelni kellett volna korábban a repedést?

Repülés

Az Air France A380-asa elvesztette egyik hajtóműve burkolatának egy részét, talán az elülső ventilátor-fokozatot is, de simán földet ért Kanadában.

Repülés

Az ötcsillagos társaság több(féle?) economy osztályt kínálna óriásgépein. A nagy verseny csúszik, A350 vagy B787: halasztják a döntést.

Repülés

Használ-e vagy káros az Airbus számára, ha a gépek felbukkannak a másodlagos piacon? A Qantas a prémium-szektorra erősít.

Repülés

Az XWB-k átadása felfutott, a 320neo család továbbra is küszködik a P&W hajtóművekkel, 2019-ben csak nyolc óriásgép készül.

Repülés

Freighterek, VIP-ek még készülnek, és talán a két elnöki gép. Ellentmondó jóslatok az óriások jövőjéről. Delta és United: kivonás, de lesz nosztalgia Air Force One.

Repülés

Megvan a párizsi szalon első, illetve előszenzációja. Ülésszámbővítés, megosztott wingletek, nő a felszálló tömeg, a hajtómű marad.