Keresési eredmény a(z) „a380” címkére
Rendezés:

Repülés

Az európai gyártó 2018-ban megdöntötte saját rekordját a gépek gyártásában, de kevesebbet szállított le. Átadásban és eladásban is a versenytárs mögé szorult.

Repülés

Kigördült az ANA különleges festésű gépe. Ismét Kínától remélik az új megrendelést: amit a piac nem old meg, az államközi politika megoldja.

Repülés

Felezi az Airbus A-380-800-as flottáját az Air France. Ami könnye leépíthető, hamar búcsúzik, de a saját gépek maradnak – mert senkinek nem kellenének.

Repülés

A Singapore első gépei közül kettő megmarad a Hi Fly szolgálatában, még nem tudni, melyik légitársaságnak bérelt gépként, kettőt bontanak szét.

Repülés

Miért nem vették meg az első túlsúlyos példányokat. Jó-e a gyártónak, ha van másodlagos piac?

Repülés

Használt példányok vásárlásával az Airbus A380-üzemeltetők szűk táborába lép 2019-ben a portugál lízingtársaság, a Hi Fly. A most bejelentett tervek szerint valamikor a jövő év közepétől lesz elérhető a cég partnereinek a két, Rolls-Royce Trent 900-as hajtóművekkel dolgozó óriásgép.

Repülés

A Virgin Atlantic tizenhét év után törölte rendelését. A Britishnek kellene több, de túl drága a gép. Lassul az A400-as gyártása is.

Repülés

Az Emirates-döntés háttere. A Qatar nem váltja A380-as opcióit rendelésekre, de az IAG lehet, hogy újabbakat vesz. Az igazi áttörés észak-amerikai üzlet lenne.

Repülés

Szándéknyilatkozat: húsz gép plusz tizenhat opció. Tíz évre előre garantált, hogy marad a gyártósor, de kap-e cserébe fejlesztéseket a megrendelő?

Repülés

Részek gyártásának átadása fejében kapna az A380 új megrendeléseket a legnagyobb piacról, ahol most csak öt repül. Tiencsin 2020-ra havi hat keskenytörzsűt készít.