Keresési eredmény a(z) „b_737_max” címkére
Rendezés:

Repülés

Hibás állásszög-adatok: le kell kapcsolni az elektromos trimmet. Miért bukkant elő a probléma azután is, hogy kicserélték az érzékelőt?

Repülés

A dubai lízingcég még „nem elégedett az árral”. Egy vagy több típus, egy vagy több légitársaság? Beleszólhat-e a versenybe a Boeing és az Airbus valamelyik új vetélytársa?

Repülés

Egy sem volt még gyártósoron, de 117 lemondása érzékeny veszteség. Mit tesz Európa és az Airbus, amely már átadott néhány új gépet?

Repülés

Kétszázhatvan keskenytörzsű, negyven szélestörzsű a listán. Kérdőjelek: MAX vagy nem MAX, „sima” 777 vagy X-változat? És: mely társaságokhoz kerülnek a gépek?

Repülés

MAXimális kompromisszum: annyival hosszabb, hogy ne kelljen hozzányúlni szárnyhoz, hajtóműhöz. Ez még mindig nem a 757-utód, de a 321-est sem éri be.

Repülés

A GTF-hajtóművek késése hátráltatja az Airbus neo-átadásokat is. CFM: rémisztő feladat, jönnek a MAX-ok!

Repülés

Célországként csökkent a vonzóerő. Csúszik a keskenytörzsű flotta bővítése, lemondtak az A380-asról?

Repülés

Száz gép, meglepetés a keskenytörzsűek lekötése, a gyártónak megnyugtató a szélestörzsűek vásárlása. Al Baker is sürgeti az új Boeing-típust.

Repülés

Túlmelegszik a rendszer, vagy csak túl zajos? A második, amúgy meleg égövi üzemeltető, az IndiGo szerint nincs gond a gépekkel.

Repülés

Nagyobb megtakarítás kontra megbízhatóság? A GTF hűtési problémái. Az első 321neo először LEAP hajtóművel repül majd.