Keresési eredmény a(z) „budapest_belgrad” címkére
Rendezés:

Vasút

Kína a pireuszi kikötőn kívül Genovában, Velencében és Triesztben is érdekelt.

Vasút

A sorozat előző részében a híreket időnként belengő 150-es vonali újdonságok természetének próbáltunk utánajárni, most a vonal mai helyzetének okait és a továbblépés lehetőségeit térképezzük fel – egyelőre a realitások talaján maradva.

Vasút

Csitul (vagy csupán alszik?) a metró és a HÉV ügye, nagyvasúti kérdések merültek csak fel a szokásos csütörtöki Kormányinfón.

Vasút

A Budapest–Belgrád-vasútvonal felújításához kapcsolódó megállapodásokat írt alá Magyarország és Kína a rigai Kína–Kelet-Közép-Európa csúcson.

Vasút

Csak a kamat százmilliárd forint lenne, a végösszeg pedig a hétszázmilliárdot közelíti.

Vasút

Közel húsz százalékkal lehet drágább a Budapest–Belgrád vasútvonal hazai szakaszának megépítése. Milliárdokban mérve ez azt jelenti 472 helyett 550-ből jönne ki. Az ok az olimpia megrendezésének lehetősége, ám úgy tűnik ez előny is lehet. Már ha megnyerjük a rendezést.

Vasút

A szokásos csütörtöki Kormányinfón több, a közlekedést érintő téma is felmerült. A Déli ügyében még nincs döntés, a főváros pedig meghajolt a kormány álláspontja előtt.

Vasút

A vasútvonal felújítása Szerbia és Kína közös érdeke.

Vasút

A korszerűsítés befejezését követően a két főváros közötti nyolc órás menetidő 2,5-3 órára rövidül.

Vasút

A megállapodást várhatóan jövő héten írhatják alá Magyarország, Szerbia és a beruházó Kína képviselői.