Fél napig sem volt nyugalom a Vác–Balassagyarmat vonalon, megint kisiklott egy Bézé
Szerelvénymenet volt, utasokat nem szállított a Drégelypalánk közelében kilépett motorvonat.
Szerelvénymenet volt, utasokat nem szállított a Drégelypalánk közelében kilépett motorvonat.
Konkrét információk kerültek ki a második hullámban megmódváltandó vicikről.
Komló felé viszont kevesebb a gaz, de ragad. Nagyatádon meg több, de a barátságos fajta.
Újabb szomorú nap a magyar vasút történelmében: 2023. július 31-ével tíz vasútvonal egy részén vagy egészén áll le a menetrend szerinti személyszállítás. In memoriam.
Teljesen reménytelennek látszik a végletekig lepusztult Kunszentmárton–Lakitelek vonal sorsa.
Ezeken a vonalakon szűnik meg augusztus 1-től a személyszállítás.
A MÁV is megerősítette a hírt: számos mellékvonalon buszok válthatják az egyre inkább gyengélkedő Bz-motorkocsikat, akár már augusztus elsejétől!
A motorkocsi feltehetően műszaki hiba miatt okozott súlyos sérüléseket Hodásznál.
Folyamatosan válik meg a Cseh Vasutak 810-es sorozatú járműveitől. Az eladósorba került mellékvonali motorvonatok többsége jó kondíciónak örvend, nem véletlen, hogy a MÁV-Start is puhatolózik esetleges megvételükről.
Végkiárusítást tartanak a csehek, van olyan motorvonat, ami még mindig kiváló állapotban van.
Elvitte az ár a vasutat Nógrádszakálnál, nem maradt más út a 243-as Bézének. Riport a motor hazahozataláról.
Ipolytarnócon ragadt a 243-as Bézé – és egyelőre ott is marad. Van idő elmélkedni egy kicsit az Ipoly-menti vasúton.
A hétvégi dunaújvárosi terelésben több gabonavonat közlekedett, mint szénvonat.
A frissen felújított 206-os kisdízel veselkedett neki az 50-es vonalnak szombaton a fotósmenet élén. Elsöprő volt a siker!
A ČD most a pilseni régió számára helyezett forgalomba egy ráncfelvarrott Regionovát.