Keresési eredmény a(z) „cseries100” címkére
Rendezés:

Repülés

A kanadai CSeries immár az európai gyártó színeiben és típusjelzésével érkezett Toulouse-ba.

Repülés

CSeries 300-as Rigából és Rigába. Az altípus főtípussá válik. A gép, ami kirobbantotta a kereskedelmi háborút. A díjazott régiós piacvezető.

Repülés

Kútba esik a döntő megrendelés? A Delta nem fizet büntetővámot. Ahol összeér a Cseries és B737-es kategóriája. Mi a baja az AirBaltic gépeinek? Kínai összeszerelés?!

Repülés

A legnagyobb utasszállító Európa legfontosabb apró repterén. A svájciak egyre sűrűbben repülnének CSeries-ekkel LCY-re. Járat leszállás nélkül New Yorkba?

Repülés

London Cityből New Yorkba, egy regionális gép atlanti hatótávval, új üzletek, akár Kínában is. LCY és más típusok: Airbus és Szuhoj.

Repülés

Öt és fél fokos siklópálya, tíz percre a világ egyik kereskedelmi központjától (most még). A kanadai gépet nem kellett átalakítani, eleve erre a reptérre is tervezték.

Repülés

Az átadások üteme továbbra is a hajtóműveken múlik. Swiss: jobb paraméterek az ígértnél, csak fél perccel hosszabb indítással.

Repülés

A gép két hét múlva már járatot repül, de mikor jön a többi? A P&W késik a hajtóművekkel. EASA-engedély: 100/300 közös típusvizsga.

Repülés

A hosszú változat az airBaltic gépe lesz. Jön a még nagyobb, az Airbus és a Boeing igazi versenytársa? Támadás a WTO-nál a Bombardier ellen.

Repülés

A CS300 elnyerte az EASA-alkalmasságit, a Superjet főnöke bejelentette a 120 személyes változatot, a Mitsubishi még mereng a százszemélyes MRJ időzítésén.