Keresési eredmény a(z) „ethiopian_airlines” címkére
Rendezés:

Repülés

A COMAC utasszállítójának megvásárlásáról tárgyal az Ethiopian, kínai technolgóiai-kereskedelmi hídfőállás épülne ki Etiópiában.

Repülés

A nagy kérdés: miért nem sikerült a trimm mechanikus működtetése? Az új szoftver és az állásszög-adatok. Szélsőséges vélemények a MAX és a Boeing jövőjéről.

Repülés

A Lion Air személyzet nem foglalkozott a vezérsík állításával. Nyomozás: hogyan történt az MCAS engedélyeztetése? Kínai kétségek. Sullenberger: két szakértőt a pilótafülkébe!

Repülés

Meddig maradnak a gépek a földön? Veszélyben az egész MAX-program? Macron az Airbus érdekében tárgyal, az oroszok az MC-21-est ajánlják a 737-esek helyett.

Repülés

Politikusok nyomása, a Boeing és az FAA is engedett. Trump, Albert Einstein és az ideális repülőszemélyzet. Halasztják a 777x roll-out ünnepségét.

Repülés

Megvannak a dobozok. Biztos-e a párhuzam az őszi MAX 8-as balesettel? Egy korábbi Ethiopian-katasztrófa furcsa utóélete. Letiltások: az EASA is csatlakozott...

Repülés

Hat perccel felszállás után történt a katasztrófa, a gépen 157-en voltak. Flightradar-adatok: nem-stabil függőleges sebesség.

Repülés

Ethiopian-indulás egy C-47-essel, ma 76 gép, 240 célállomás, dollár-tízmilliárdok fejlesztésre, modern gépparkra.

Repülés

Az Ethiopiannek megéri, hogy ugyan kisebb teljesítményű 787-esekhez jut, de hamarabb és olcsóbban.

Repülés

És ha valaki valaha pszichológusnál volt, zárják ki örökre a repülésből?




 
 




https://rch.railcargo.com/hu/