Hol a legjobb vonatozni Európában? És hol a legkevésbé kellemes? Negyedik, bónusz rész
Néhány említésre különösen érdemes ország, szolgáltatás, menetrendek és az utazások megtervezése.
Néhány említésre különösen érdemes ország, szolgáltatás, menetrendek és az utazások megtervezése.
Fordulatot hozott az előző év a jegyvásárlási szokásokban is, ugyanis az online jegyváltás beérte a pénztári értékesítést, a jegy- és bérlettermékek harmincnyolc százalékát vették már az Elvirával vagy a MÁV app segítségével.
A hamburgi regionális bíróság elismerte, hogy a Deutsche Bahn házon belüli online vasúti jegyértékesítési felülete olyan szűrűbeállításokat alkalmazott, ami félrevezető keresési eredményekhez vezetett.
A vasúti személyszállítás nyolc év kényszerszünet után kedd hajnalban indult újra, napi öt vonatpárral, megkönnyítve a reggeli munkába és iskolába járást Szerbia és Magyarország között, valamint a délutáni és esti hazatérést.
Az augusztus 28-ával életbe lépő utószezoni menetrend a főszezon utáni négy hétben, szeptember 24-éig több országrészből garantálja a sűrűbb közlekedést, átszállás nélküli eljutást a Balatonhoz.
A vonathelyettesítő autóbuszok négyszáz forintos teljesárú jeggyel, a kedvezményre jogosultak számára ötven vagy kilencven százalékos kedvezménnyel vehetők igénybe.
Az UIC által létrehozott eTCD elektronikus jegykezelő rendszert egyre több jegyértékesítő és vasúttársaság használja, 2025-re pedig már EU-szerte alkalmazni fogják.
A kisebb, 80x54 milliméteres jegyekkel évente tizennégy futballpálya területével egyenlő papírt spórol meg a vasúttársaság.
Egerben, Gödöllőn, Gyöngyösön, Hódmezővásárhelyen és Salgótarjánban is, felújított készülékből.
A Fővárosi Közgyűlés szerdán dönt a Budapesti Közlekedési Központ járatain használható időalapú jegyek bevezetéséről. Az első két jegytípussal akár hatvan és százhúsz percig is lehet majd utazni.
A MÁV mobilalkalmazásban már elektronikus bérletet is lehet váltani az összes, a fővárost elhagyó HÉV-vonal – a H5-ös, a H6-os, a H8-as és a H9-es HÉV – Budapesten kívüli szakaszaira.
Az első olyan nemzetközi vonatjegyeket, melyeket több különböző platformon keresztül és előre is le lehet foglalni, továbbá amik késés esetén jobban támogatják az utazást, 2025-re szeretnék megvalósítani. A teljesen problémamentes jegyrendszerrel 2030-ra számolnak.
A tizenhárom automata tesztelése a Nyugati pályaudvaron, a Márvány- és Üvegcsarnokban, valamint a Keleti pályaudvaron, a 11–13. vágányoknál zajlik.
Tavaly ismét nőtt a legnagyobb, ténylegesen teljesített pótdíjbefizetések összege.