Új CAF-motorvonatok szolgálhatnak Mallorcán
A Serveis Ferroviaris de Mallorca (SFM) vasúttársaság öt villamos szerelvényt rendelt a hazai CAF-tól, az elsőt a napokban vehették át.
A Serveis Ferroviaris de Mallorca (SFM) vasúttársaság öt villamos szerelvényt rendelt a hazai CAF-tól, az elsőt a napokban vehették át.
A Ferrovie della Calabria (FdC) regionális vasúttársaság három 950 milliméteres nyomközű szerelvényt vásárol a már korábban rendelt hat mellé.
Az észak-franciaországi város első körben huszonnégy járművet kért az Alstomtól. A kocsik az R és T vonalakon fognak közlekedni.
A tavaly nagy sikerrel debütált fénykocsi mellé idén egy fénymozdony is készült, melyekkel minden nap találkozhatnak az utasok.
Már kerékpárokat és síléceket is lehet szállítani Szeptemvri és Dobriniste között.
Az Egererdő Zrt. tíz hónap alatt végzett a pálya felújításával, augusztus 5-ével pedig visszatérnek a kedvelt turisztikai célponthoz közlekedő vonatok.
A megrendelő olaszok szerint nemcsak a nagyvasúton alternatíva a hidrogénhajtás: Szardínia és Calabria régiók is a környezetbarát meghajtásra szavaztak.
Már a futópróbákat végzik az UNESCO-világörökségi helyszínnek számító, indiai hegyi kisvasút új járműveivel.
A nagysebességű, háromszáz kilométer/órás tempóra képes szupervonatokat a Tokió–Fukusima–Jamagata–Sindzsó útvonalon közlekedő járatokra szerzik be.
A Walvis Bay és Arandis közötti, száznyolc kilométer hosszú fővonalszakaszon már nyolcvan kilométer per órás tempóval lehet haladni a korábbi negyven helyett.
A cseh vasúti közlekedési hatóság visszavonta a JHMD üzemeltetési engedélyét.
A svájci gyártó hét keskeny nyomközű villamos szerelvényt szállíthat a látványos tájakon kanyargó Mont-Blanc Expresshez.
A február 17-ére tervezett kisvasúti menetre nem gyűlt össze elég jelentkező.