Keresési eredmény a(z) „knorr_bremse” címkére
Rendezés:

Vasút

Az új csarnok területe 11 ezer négyzetméter, a fékgyár így összesen 46 ezer négyzetméterre nőtt. 1500 munkavállaló, ebből 500 mérnök dolgozik itt. A tanműhelyben öt szakmában hatvan középiskolás tanul. Nagyüzem.

Vasút

A Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs alaptól kapott 1,262 milliárd forintos összegből gazdálkodhat a cég.

Vasút

A kecskeméti székhelyű cég 1 milliárd 262 millió forint egyedi innovációs támogatást kap a „globális, skálázható haszongépjármű rendszerek fejlesztése” tárgyú projekt megvalósítására.

Vasút

A TCMS rendszerekkel szemben támasztott követelmények megismerése, és az IEC 61375 szabványrendszer létrejöttének áttekintése után górcső alá vesszük a szerelvényeken az elmúlt harminc évben elterjedt, MVB alapú hálózatok működési alapjait.

Vasút

Cikksorozatunkban röviden áttekintjük a modern vonatok fő „idegpályájának” számító TCMS-hálózatok működését. A publikációk fő célja, hogy közérthetően bemutassák, a személyzet és az utasok által kiadott utasítások miként jutnak el a fékvezérlő elektronikáig, vagy éppen a klímarendszert kapcsoló szabályzókig.

Közút

Látványos kamionbemutatókkal prezentálta legújabb fejlesztéseit a tököli reptéren a Knorr-Bremse Fékrendszerek Kft.

Vasút

Munkaerőből elvileg nincs hiány, a szakképzett dolgozókból annál inkább, ezen kíván javítani a minőségi vasúti fékberendezések gyártója és a Budapesti Gépészeti Szakképzési Centrum.

Vasút

A Knorr-Bremse Rail Systems Budapest az anyavállalattal közösen fejlesztette ki az ICOM Assist vezetőtájékoztató szoftvert.

Vasút

A fékrendszerek az Alstom által az Indian Railways (IR) számára gyártott nyolcszáz új, kétszekciós Prima E villamos mozdonyhoz készülnek.

Vasút

A Knorr-Bremse Rail Systems Budapest 5,28 milliárd forintos fejlesztéssel bővíti fővárosi üzemét, a beruházással csaknem háromszáz új munkahely jön létre.