Keresési eredmény a(z) „legi_aruszallitas” címkére
Rendezés:

Ellátási lánc

Nem volt más választás: ülni és várni, mindenhol az országban.

Repülés

...vagyis többen, mint a világ teljes népessége. A listavezető még Atlanta. Egy repülőter régiójának motorja, de ha nem fejlesztik, a légiközlekedés akadálya lehet.

Repülés

Az első fázis után még van vagy másfél kilométer a guruló mentén a bővítéshez. Idén meglesz a 150 ezer tonna teheráru-forgalom.

Repülés

Az AirBridgeCargo gépenként 139 tonna árut hozhat Budapestre, jövőre már  a CargoCity szolgálja ki ezeket az óriásokat is.

Repülés

Miért nem lett a legnagyobb utasszállító a legnagyobb áruszállító flotta zászlóshajója? Tovább élhet egy gyártósor Everettben.

Repülés

Értesülések szerint hamarosan „váltani fog” a Boeing 747 Dreamlifter-flotta. Méghozzá visszafelé: a 787-esek után a 767-esek gyártásában segíthetnek.

Ellátási lánc

Big data módszerrel igyekszik megjósolni a globális kereskedelem és a világgazdaság rövidtávú teljesítményét a DHL.

Repülés

Élénkül a világgazdaság, élénkül a cargopiac. A UPS plusz 14 747-8-ast rendel, meg még négyet a 767-esekből. Jumbók Budapesten.

Repülés

Jelentősen nőtt a világ légiáru-forgalma, a gépek kihasználtsága azonban alacsony.

Repülés

Jövőre indul a Jumbo-járat, két év múlva már a Cargo Cityben rakodhat, ehhez nem kell külön beruházás. A próbajáratot a Silkway Italia üzemeltette.