Keresési eredmény a(z) „legitarsasagok” címkére
Rendezés:

Repülés

A különleges repülőtér és a különlegesen kialakított utasszállítók. All-business, mindössze 32, de jólfizető utassal. Maga a típus is búcsúzófélben.

Repülés

Az új zárlatok elbizonytalanítják az utazóközönséget. Ami erősödés létezik, az főképp az USA és Kína belső forgalmának köszönhető. Alacsony töltöttség, növekvő költségek.

Repülés

Inkább a nagyobb lobbierővel rendelkező piaci szereplőket, a légitársaságokat kívánják megmenteni Brüsszelben, nem a légi közlekedési infrastruktúra működőképességét.

Repülés

A légiközlekedés kényszerítené a kormányokat arra, hogy egységes tesztelést és védekezési programot alakítsanak ki, a tét az észak-atlanti forgalom beindítása.

Repülés

Külön prémium és diszkont társaság, plusz a belföldi forgalmat öröklő légicég. Az Aeroflot nyugati típusoknál marad, de MC-21-eseket is használ majd, „ha sikeresek”.

Repülés

A Hi Fly gépén a plusz tehertér gyakorlatilag az alsó és felső szint economy-üléseinek kiszerelésével jött létre.

Repülés

Ha az ellentmondásos helyzet költségeit áthárítják az utazóközönségre, az újra elriasztaná az embereket a repüléstől. A Lufthansa-elnök ismét támadja a low-costokat.

Repülés

Az utazási lehetőség híre szájról szájra terjedt... Állítólag a hatóság is tudott az utasokról. A nemzetközi repüléseket Moszkva augusztusig még biztos nem engedélyezi.

Repülés

A Ryanair is újra aktivizálódik, a Norwegian már repül Oslóba, a légi kapcsolatok alakulását továbbra is a járványhelyzet dönti el. Újjáépítik az egyik gurulóutat.

Repülés

Az európai gyártó szerint az iparág csak 2025-ben tér vissza a járvány előtti szintre. A leépítéseket még az érdekvédelmi szervezetek is el kell, hogy fogadják.