Keresési eredmény a(z) „lion_air” címkére
Rendezés:

Repülés

2,5 millió(!) repülésre jut egy halálos baleset. A légi áldozatok számánál magasabb a magyarországi halottak száma - a közutakon. Légiközlekedés, földi veszélyek.

Repülés

Avianca: technológiai kérdés, vagy épp nincs pénz plusz száz gépre? Lion Air: a katasztrófa jó alkalom a túlrendelés csökkentésére?

Repülés

A Lion Air biztonsági kultúrája. A gép az előző járatát sem teljesíthette volna. Hogyan zajlott az érzékelő cseréje? A MAX hajtóművei és az automata trimm.

Repülés

Hibás állásszög-adatok: le kell kapcsolni az elektromos trimmet. Miért bukkant elő a probléma azután is, hogy kicserélték az érzékelőt?

Repülés

A repülési adatok kinyeréséhez két hét szükséges. Kijelző-problémák más MAX-okon is. Felfüggesztették a légitársaság karbantartási főnökét.

Repülés

Felszállás után tizenkét perccel vesztették el a kapcsolatot a 737-essel, hírek szerint az előző járaton hibás sebességadatok voltak a kapitány képernyőjén.

Repülés

A takarékosság és az új hajtómű. Csendesebb a kabin, könnyebb az utasoknak a hosszabb utak végigrepülése is.

Repülés

Két balesettel végződött megközelítés, Bali, Alabama. Lion Air: a vészhelyzet kezelésében is gyenge volt, UPS: faktor volt a fáradtság.

Repülés

Még négy 9-es Dreamlinert lízingel a társaság, tehát mégsem a Lion Airnek szánt példányokat, hanem a nagyobb verzió gépeit.

Repülés

A low-cost társaságoknak is egyre vonzóbb az olcsón üzemeltethető kompozit-gép.