Sztrájkol a Lufthansa földi személyzete
Kora reggel megkezdődött a Lufthansa légitársaság földi személyzetének munkabeszüntetése.
Kora reggel megkezdődött a Lufthansa légitársaság földi személyzetének munkabeszüntetése.
Fogynak a Jumbók, már csak minden 145. szélestörzsűvel teljesített járatot repülik Boeing 747-essel. A repülés evolúciójának természetes folyamata egyet jelent az egek királynőjének lassú háttérbe szorulásával.
Megkezdte a felkészülést a jövő nyári indulásra a City Airlines, a Lufthansa-csoport által alapított legújabb légitársaság. Hamarosan kezdődik a toborzás!
A másodfokú égési sérülést szenvedett és családja azonban nem kér a pénzből, csak a légiutas-kísérő felelősségre vonását és a bocsánatkérést várja el a légitársaságtól.
Csak 2023 első felében 1044 géppel gyarapodott a gyártó rendelésállománya, ám ebben már benne vannak az indiai légitársaságok elképesztő nagyságrendű megrendelései is. Édes teher... Vagy mégsem?
A római kormányváltás a jelek szerint meghozta a várt fordulatokat.
A Tante és a Connie a centenárium alkalmából kap állandó kiállítóhelyet, a repülőképesség helyreállítása nem várható.
Ma az első kereskedelmi járat: Frankfurt–München, a „Berlin” decemberben repüli majd az első hosszú vonalat.
A „Berlin” Frankfurtban: először alapos kabinátalakításon esik át, a légitársaság-csoport összesen 32 példányt rendelt a 787-esekből. Most már tényleg gőzerővel mehet a hosszú szünet után a gépek átadása.
A légitársaság sokallja a szakszervezet 9,5 százalékos követelését, az érdekvédelem a túlterhelést és a járvány miatti bérstoppot kifogásolja.
A járvány óta több, mint száz A380-ast állítottak ismét forgalomba. Sir Tim Clark: legyen az új típus kétszer akkora, mint a Superjumbo, de legyen könnyebb, gyorsabb, olcsóbban és tisztábban üzemeltethető…
A szépvonalú A340-esek közül is van, amely már elhagyta a hosszú parkolás helyszínét, jönnek A380-asok is? Boeing-ajánlat: vegyen a cég whitetail 777-eseket.
A csúszó 777X-program okozta kapacitáshiányt kell áthidalni utasszállítókkal és cargo-gépekkel egyaránt.
Az Emirates-főnök szerint a harmincas évekre újra kellenek majd a legnagyobb utasszállítók, a Lufthansa elnöke szerint viszont a társaság végleg búcsúzik az A380-asoktól, és fel kell készülni a magasabb jegyárakra.
A magyar polgári és katonai repülésben is fontos szerepe volt. Minden földrészen dolgozott, még a háború után is. A Lufthansa gépe múzeumba kerül, de talán jövőre megint repülnek a svájci példányok.