Keresési eredmény a(z) „modulo” címkére
Rendezés:

Közút

Egy magyar csuklós sem készült el határidőre, és nemhogy kötbért nem fizet, de még árat is emelt a gyár.

Közút

Eljátszottunk a gondolattal, milyen közlekedési beruházások valósultak volna meg – vagy épp nem –, ha már korábban álljt parancsolunk az Uniónak. A gumikerekes szekció.

Közút

A szerződést már alá is írták, de vannak itt problémák.

Közút

Volt esemény bőven az idei évben a budapesti autóbuszok „körében”: szép számban búcsúzó Ikarusok, használt járművek, új autóbuszok, hibridbuszok levonulása. Tettünk egy kísérletet az összefoglalásra.

Zöldút

A magyar evopro csoport által fejlesztett elektromos autóbuszt teszteli két spanyol közlekedési vállalat is azt vizsgálva, hogy a környezetbarát jármű miként használható a madridi belvárosi és elővárosi közlekedésben.

Közút

A kormány létrehozta a Nemzeti Autóbusz Beszerzési Bizottságot. Cél: három év múlva évente 1000–1200 új autóbusz készüljön Magyarországon, igaz, ha nekifeszülnének, erre már most is képesek lennének a gyártók.

Zöldút

Újabb siker az Evoprónak?

Közút

Kidolgozzák, végrehajtják, hogy a magyarországi buszgyártás versenyképes legyen.

Közút

Kirándulnak! Illetve nem, nem tudnak máshol, máshogy megfordulni.

Közút

Össze lett szervezve: a fővárosi közgyűlés adja a manit, közben csuklós Modulók lettek bemutatva a Deák téren, hiszen ezek fogják (győzni?) pótolni a 3-as metró szerelvényeit a felújítás alatt. Elvileg. Már ha egyszer döntenek róluk.