Az „igazi” repülőnapot elmosta az eső, előtte a repülőfotósoknak viszont pompás programot tartottak a Luftwaffe gépei és a D-napos Dakoták.
A személyzet egyik tagja életét vesztette, egy másik megsérült.
Mi kell a régi Eurofighterek helyett? Új Eurofighterek, vagy Super Hornetek. Francia fenyegetés: vagy Lightning, vagy új európai harci gép.
Rádiók és tartalékrádiók: „normális körülmények között” a teljes kommunikációs rendszer nem mehet tönkre. Hol vannak az Eurofighterek, helikopterek?
Használt A321-es a Lufthansától, olcsóbb megoldás, jól karbantartott gép. Luxus nem lesz, de beépítették a kommunikációs és védelmi rendszereket.
A Tornadókat ötödik generációval kellene váltani. Az Airbus a hatodik generációs európai típusért. Svájc ismét tenderre készül, csökkentett üzemmódban.
A vadászbombázók még maradnak a görögöknél. A hatvanas–hetvenes évek legendás harci gépéből ezek lesznek az utolsó továbbszolgálók Európában.
Közös francia–német Herky-flotta, az A400M hajtóműproblémáinak végleges megoldását jövő évre ígéri a gyártó.
Egy ezred, amely NDK-s múltját is tiszteli. 23-ast már kiállítanak a bázison, lesz-e MiG-29-es is? Trench 1-2-es Eurofighterek, mérsékelt pörgetésben.
Probléma a vezérsík rögzítésénél. Miért nem sikerült a katapultteszt? A nehezebb sisak az ok, vagy valami más?