Amikor a mérővonat megbotlik
Öt tengellyel siklott ki Rákoson a MÁV síndiagnosztikai mérővonata, mely előtt eddig ismeretlen okból megnyílt egy váltó.
Öt tengellyel siklott ki Rákoson a MÁV síndiagnosztikai mérővonata, mely előtt eddig ismeretlen okból megnyílt egy váltó.
Az észak-budai és a kelet-pesti agglomerációt összekötő járat fontos átszállási kapcsolatot biztosít a személyszállításba bevont külső körvasúton keresztül.
Tervezhetőbbé, olcsóbbá és vonzóbbá tette a vasúti közlekedést a MÁV-Start.
De ne gonduljunk semmi jóra, nem indult be a buszgyártás, csak a honvédség selejtezi a fölösleges járműveit...
A fővárosi iparvágányok nagy részén és Vácon mostantól startos Bobó helyett az RCH saját dízelei dolgoznak.
Meghosszabbítják a peront a Keletiben, kitérőket cserélnek, hidakat újítanak föl – és még mennyi mindent kell megépíteniük.
A folyamatban lévő pályaépítés miatt azonban továbbra is vágányzári menetrend lesz érvényben Hatvan és Budapest között.
Pusztaszabolcs és Dombóvár, valamint Rákos és Szolnok között az év végére elkészülhet az állomási jelző- és biztosítóberendezések központból való távműködtetése.
A Pécel–Aszód szakaszon február 4-étől szünetel a vonatforgalom. A pótlóbuszokon eddig nem alakult ki tartós zsúfoltság, és a jegyváltások száma sem csökkent.