Keresési eredmény a(z) „repterepites” címkére
Rendezés:

Repülés

A történet légibázisként kezdődött, ma már évi negyvenmilliónál is nagyobb az utasforgalom, és még idén átadják a harmadik pályát.

Repülés

Vajon bírja-e a forgalmat a légtér, amit túlnyomórészt a légierő ellenőriz? Négy pálya, egyetlen hatalmas tengericsillag-terminállal. Nyitás szeptemberben.

Repülés

Az első hírek szerint nagyobb zökkenők nélkül sikerült az indulás, a Turkish már innen dolgozik, a külföldi társaságok a napokban települnek át.

Repülés

A világ legnagyobbja lesz 2028-ra. Az elnök felavatta, az első járat szerdán, az igazi átköltözés az Atatürkről december 31-én, vagy később.

Repülés

Elkészült a foci-vébé vadonatúj légikikötője. Évi nyolcmillió utas, 3600 méteres pálya, modern terminál, kilenc utashíddal.

Repülés

Ki tartozott kinek? A Vagyonkezelő és a Repülőszövetség vitája. Hogyan gazdálkodik a Flighglobe? Emberek és felszerelések.

Repülés

A mostani ok: 1200 ajtó... A havi állagmegóvás 16 millió euró, öt éve kellett volna átadni a légikikötőt, de a jövő évi indulás sem biztos.

Repülés

Kész a megvalósíthatósági előtanulmány, a mostanihoz képest két kilométeres új pálya épülne, más tájolással.

Repülés

Pálya a semmi közepén: észak felől szélnyírás, dél felől hátszél. Mi történt valójában, amikor az első 737-es leszállt az új reptéren?

Repülés

Most már Csíkcsicsónak is lesz megvalósíthatósági tanulmánya. Kicsit szűken kell majd ráfordulni a Hargita felől.




 
 




https://rch.railcargo.com/hu/