Keresési eredmény a(z) „repulestechnika” címkére
Rendezés:

Repülés

Az Airbus idei neo-tervei a jelek szerint nem tarthatóak. Fogynak a tartalék-hajtóművek, az FAA is vizsgálódik a GTF-hajtóművek ügyében.

Repülés

A következő két-három évtizedben megvalósítható? Kérdés, akarja-e a piac... A világ legesleggyorsabb kétfedelűje.

Repülés

A nagy nemzetközi siker elmaradt, de az új tervek nagyszabásúak: bár az S75-ös törzse rövidebb, de a hajtómű is hazai gyártmány lesz.

Repülés

A kibocsájtó száz példányt kötött le. Egyelőre kilenc utas, de ki tudja, mekkora konstrukcióra álmodják az új technológiát...

Repülés

A hatóság követelményei: a gép semmikép se szálhasson fel, ha a szárnyvégek nincsenek repülési helyzetben. Külön  vezérlés, széltűrő képesség.

Repülés

Két törzset és egy gigantikus szárnyat kell megfelelően mozgatni, de persze fékezni is a földön. Az első repülés a jelek szerint egy évet késik.

Repülés

Kompromisszumos megoldás: az egyik legnépszerűbb hajtómű. A zajnormák és a kétáramúság. Látszik a gépen: beszállt a programba a GE és a Lockheed is.

Repülés

Leállások a levegőben, megszakított felszállások: a repülési tilalom negyvenhárom gépet érint, nem a reduktoros rendszer a hibás.

Repülés

Persze először nem a saját szárnyai alatt: a 777X számára készülő GE9X a General Electric Jumbóján vizsgázik.

Repülés

Számolt-e a Boeing azzal, hogy az FAA mi mindent követel a biztonságos üzemeltetés érdekében?