Keresési eredmény a(z) „repulestechnika” címkére
Rendezés:

Repülés

Két törzset és egy gigantikus szárnyat kell megfelelően mozgatni, de persze fékezni is a földön. Az első repülés a jelek szerint egy évet késik.

Repülés

Kompromisszumos megoldás: az egyik legnépszerűbb hajtómű. A zajnormák és a kétáramúság. Látszik a gépen: beszállt a programba a GE és a Lockheed is.

Repülés

Leállások a levegőben, megszakított felszállások: a repülési tilalom negyvenhárom gépet érint, nem a reduktoros rendszer a hibás.

Repülés

Persze először nem a saját szárnyai alatt: a 777X számára készülő GE9X a General Electric Jumbóján vizsgázik.

Repülés

Számolt-e a Boeing azzal, hogy az FAA mi mindent követel a biztonságos üzemeltetés érdekében?

Repülés

Ellenőrzés kijelzővel, kamerával, automata üzemmód csak leszálláskor. A négyhajtóműves óriások „gyilkosa” a még nagyobb Tripla Hetes lenne.

Repülés

NASA-tervek: határréteg-hasznosító elektromos hajtómű. Megszelídíteni a hangrobbanást: 1990 óta először készül igazi, pilótavezette X-gép.

Repülés

A Magnus és a Siemens közös fejlesztése. Lesznek nagygépek is ilyen meghajtással? Az easy, a Wright Electric és a regionális hibrid.

Repülés

Extrém hőség, extrém problémák, hat óra 300 utassal a forró betonon. Miért kell Katarban majd' ötkilométeres pálya? Érzékeny és kevésbé érzékeny típusok.

Repülés

Az új keskenytörzsűeknél a hajtóművek gyártóira nagyobb teher hárul. Még májusban átadhatják az első MAX-okat a Malindónak és a Norwegiannek.