Keresési eredmény a(z) „repulogepgyartas” címkére
Rendezés:

Repülés

Hogyan kell eladni szalonon és szalonon kívül? Búcsúzik az Airbus arcéle, tízezernél több gép értékesítője.

Repülés

Olyan karcsú a törzs, hogy hátra is kell ajtó. Ezer kilométer egy töltéssel, kilenc utassal. Négy év múlva már típusengedéllyel repül?

Repülés

Az NMA kompozit törzzsel és szárnnyal készül. A Qatar a blokád ellenére nem mond le rendelést. A Boeing negyvenezer új gép eladását prognosztizálja.

Repülés

A leghosszabb 737-esből már 240 példányt kötöttek le, a Boeingnak sikerült 787-eseket is eladnia, az Airbus százgépes 320neo rendelést kapott.

Repülés

Kérdés persze, mindebből lesz-e hivatalos bejelentés: még több utast az óriásgépre, hosszabb XWB, ellenfél a konkurencia NMA-terveire.

Repülés

MAX és Dreamliner az első vonalban. Vevők a leghosszabb 737-esre? MOM helyett NMA: mikor indul az Új Közepes Nagyságú Repülőgép programja?

Repülés

Megjelenik-e a kínai és az orosz gép? A szűzfelszállás után közvetlenül kétséges. Ott lesz viszont a szép japán regionális, és persze a brazil piacvezető.

Repülés

Mentőöv lehet a húsz gép az A380-asnak, de mi lesz, ha ennyi jelenik meg a másodlagos piacon? Az Emirates problémái, van-e már utódja az alapítónak?

Repülés

Nagy gyártók új nagy vásárlások helyett nagy gyártási listákkal vígasztalódnak. A CSeries esélye: kellenek a kisebb, de modernebb gépek.

Repülés

Trendforduló: túl nagy a 400 személyes változat? Kritikus a típus jövője? A költségcsökkentő programban kisebb, illetve használt gépek is szerepelnek.