Keresési eredmény a(z) „repulogepgyartas” címkére
Rendezés:

Repülés

Új hajtóművekkel, új winglettel repül, csendesebb, gazdaságosabb, és csinosabb is, mint az eredeti 330-asok. Az első repülés négy óra tíz percig tartott.

Repülés

Forrong a légivilág. Köszönőkártya Trump elnöknek. „Állami pénzzel kitömött cégek” egyessége... De az amerikaiak nem vesztenek piacot.

Repülés

Az európaiak átveszik a CSeries-program irányítását. Az Airbus is gyártja Amerikában a gépeket: elkerülhető a büntetővám. Az A319 mellé (helyett?) belép a (modernebb) kanadai típus.

Repülés

Feltűnően hasonlít az orosz MSz-21 és a Comac C919 első fél éve: szűzfelszállás – aztán öt hónap szünet. Ki kinek a konkurense igazából?

Repülés

A kontinens legjobb vevője vehette át az ezerötszázadik, Észak-Amerikában szolgáló európai gépet, stílszerűen az alabamai gyártóhelyen.

Repülés

Két sor, havonta tizennégy 787-es. Versenyfutás az idővel, hogy ledolgozzák a fejlesztés harmincmilliárdját. Elkelt az utolsó Rettenetes is!

Repülés

Módosítottak a szoftveren, a szerkezeten, mérik a terhelések hatását. Jövőre talán már hazai hajtóművel is tesztelhetik az MSz-21-est.

Repülés

Ott is leszáll, ahol csak a helikopterek, a legsokoldalúbb típusok egyike a Himalájától Pápuaföldig, nálunk négy példányát használták.

Repülés

Az új japán utasszállító kényszerleszállása. Megbízhatósági aggályok: a GTF-család visszaszorult a konkurens LEAP javára.

Repülés

Orosz szélestörzsű gépek repüljenek oroszországi belső vonalakon, mondja a miniszterelnök-helyettes. De mikor lesz az új altípushoz az új hajtómű?