Keresési eredmény a(z) „repulogepgyartas” címkére
Rendezés:

Repülés

A 7-es változat a legkevésbé kelendő, de megvan a jelentősége: a Boeing érve a vitában a Bombardier ellen.

Repülés

A „kétezresről” még nincs szó, de az ezres megnövelt felszállósúlyú változatáról igen. Újdonság: automata vészsüllyedés-rendszer.

Repülés

Az oroszok szerint máris érdeklődnek arab vevők. Előny a kínaiakkal szemben, kihívás az amerikai és európai egyfolyosósoknak, és talán a 797-esnek is.

Repülés

Tizennyolc százalékkal növelte üzemi eredményét az amerikai Boeing repülőgépgyártó a tavalyihoz képest erősebb kereslet miatt, és felfelé módosította az egy részvényre jutó eredmény-előrejelzését.

Repülés

A munkaerő kérdése, a technológia elszívása. Az Airbus-elnök, a „B-Guy” és a pocsolyába vetett kő. Ki adja el igazi dömpingáron a gépeit?

Repülés

A főtartóval indul a legnagyobb kéthajtóműves első példányának gyártása. Felhajtható szárnyvég és más újdonságok. Első repülés 2019 elején.

Repülés

Az MSz-21-es első hosszabb repülése gond nélkül megtörtént. Zsukovszkij külön új hangárral fogadja a gépet. A negyedik példány kap orosz hajtóművet.

Repülés

Új hajtóművekkel, új winglettel repül, csendesebb, gazdaságosabb, és csinosabb is, mint az eredeti 330-asok. Az első repülés négy óra tíz percig tartott.

Repülés

Forrong a légivilág. Köszönőkártya Trump elnöknek. „Állami pénzzel kitömött cégek” egyessége... De az amerikaiak nem vesztenek piacot.

Repülés

Az európaiak átveszik a CSeries-program irányítását. Az Airbus is gyártja Amerikában a gépeket: elkerülhető a büntetővám. Az A319 mellé (helyett?) belép a (modernebb) kanadai típus.