Keresési eredmény a(z) „repulogepgyartas” címkére
Rendezés:

Repülés

1994: „Csak semmi orsózás!” Kemény berepülő program után tizennyolc békés év a Cathay-nél. Átrepülés Tucsonba: visszafestik-e a gépet eredeti Boeing-színekre?

Repülés

A legfontosabb nyersanyag legfontosabb szállítója Oroszország: az újabb szankciókkal szemben a legfőbb fegyver, ha a Boeing nem kap belőle...

Repülés

Az első Beluga Extra Large első felszállása. Airbus-szárnyak Toulouse-ba, összeszerelésre, műholdak Guyanára, kilövésre.

Repülés

Az utolsó kötések, a mérleg: majdnem másfélezer gép. Slusszpoén: különleges festéssel érkezett az első használtan értékesített A380-as óriás.

Repülés

A nagy eladási versenyben egyelőre a Boeing vezet. Hatodik generációs brit harci gép, most még csak makett és koncepció formájában.

Repülés

Nagy szalon, nagy, bár nem óriási üzletek, 384 gép, vannak köztük szélestörzsűek is. Két kisebb kötés: Embraer, Comac.

Repülés

Embraerek leváltására vesz a JetBlue hatvan gépet 2020-tól, akkor indítják be az egykori CSeries-ek gyártását az Egyesült Államokban.

Repülés

A kanadai CSeries immár az európai gyártó színeiben és típusjelzésével érkezett Toulouse-ba.

Repülés

Az Airbus Helicopters csalódott, megvan a közös vállalat, kész az összeszerelő, de a román kormány még egy gépre sem kötött szerződést.

Repülés

A stratégiai partnerek közül a Boeingé lesz a közös vállalat nyolcvan százaléka, külön cég alakulhat a brazil tankerszállító köré.