Plusz tíz méter, 8100 kilométernyi hatótávolság: egyszer már biztosan repült az Il-96-400M
Végrehajtotta szűzrepülését széles törzsű, modernizált, hosszú távolságokra készült repülőgép prototípusa.
Végrehajtotta szűzrepülését széles törzsű, modernizált, hosszú távolságokra készült repülőgép prototípusa.
A diszkont légitársaság hetvenöt az A321neo családba tartozó repülőgép megrendelésére kötött szerződést az Airbusszal.
Hamarosan megkezdődik az a 175 millió euró értékű beruházás, amelynek keretében a magyar tulajdonú Magnus Aircraft Zrt. kínai leányvállalata egy repülőgépek gyártását szolgáló, 18 ezer négyzetméteres épületkomplexumot létesít az ázsiai országban.
A Nemzeti Befektetési Ügynökség, valamint a Külgazdasági és Külügyminisztérium pályázati támogatásának köszönhetően további húsz új munkahely nyílik mérnököknek a vállalat budapesti telephelyén, ahol a fenntartható repülés jövőjét formáló technológiai megoldásokon dolgoznak.
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Magnus Aircraft a távol-keleti stratégiájában: hosszú távú együttműködési megállapodást kötöttek a Rizhao Wohe Aviation Service Co., Ltd. vállalattal: ötven repülőgépet rendeltek.
A Midnight tipusengedélye pedig már jövőre megszerezhető.
Bár éppen négy éve bejelentették, vége, nincs tovább, nem épül több Airbus A380-as, ma már nem egyértelmű a típus elutasítottsága.
Kigördült a gyárból kedden a Boeing utolsó 747-ese, ismert nevén Jumbo Jet, a cég 54 év után állította le a repülőgépmodell gyártását.
Kipróbálta az MC-21-es új orosz utasszállító repülőgépet Gyenisz Manturov, az ipari és kereskedelmi tárcát vezető miniszterelnök-helyettes.
Továbbra is tart a vajúdás, a kínai Comac C919 a típusengedély megszerzéséhez szükséges repülések újabb etapját teljesíti.
A China Eastern tavasszal repüli majd az új típussal az első kereskedelmi járatot. A kínai utasszállító esélyei globális szereplőként.
A korszakos púpos óriásból több készült, mint sok más modern típusból, és hosszabb ideig állt gyártásban, mint bármely más polgári típus.
Hajtóműhiba, leálltak a tesztrepülések, hogy meddig, azt a probléma jellege dönti el, az Emirates vezére aggódik.
A tesztelés majd a legelső A380-as prototípuson zajlik majd.
Erősen fékezi az iparági fellendülést az alkatrész- és munkaerőhiány, a Wizz anyacége, az Indigo-csoport flottájának tíz százaléka is a földre kényszerült, sokszor meg sem érkeznek a gépek a társaságokhoz.