Keresési eredmény a(z) „repulogepgyartas” címkére
Rendezés:

Repülés

Összeszerelő, bázis pilótaiskolának. A 212-es megkapta a típusalkalmasságit, következhet a gyártás. Az eFusion esélyei, például a vészhelyzeti oktatásban.

Repülés

Az XWB-k átadása felfutott, a 320neo család továbbra is küszködik a P&W hajtóművekkel, 2019-ben csak nyolc óriásgép készül.

Repülés

Nagyobb Szuhojnak jobb hajtómű kell. A CSeries egyetlen új megrendelést sem kapott. A brazil cég magabiztos piacvezető.

Repülés

Hogyan kell eladni szalonon és szalonon kívül? Búcsúzik az Airbus arcéle, tízezernél több gép értékesítője.

Repülés

Olyan karcsú a törzs, hogy hátra is kell ajtó. Ezer kilométer egy töltéssel, kilenc utassal. Négy év múlva már típusengedéllyel repül?

Repülés

Az NMA kompozit törzzsel és szárnnyal készül. A Qatar a blokád ellenére nem mond le rendelést. A Boeing negyvenezer új gép eladását prognosztizálja.

Repülés

A leghosszabb 737-esből már 240 példányt kötöttek le, a Boeingnak sikerült 787-eseket is eladnia, az Airbus százgépes 320neo rendelést kapott.

Repülés

Kérdés persze, mindebből lesz-e hivatalos bejelentés: még több utast az óriásgépre, hosszabb XWB, ellenfél a konkurencia NMA-terveire.

Repülés

MAX és Dreamliner az első vonalban. Vevők a leghosszabb 737-esre? MOM helyett NMA: mikor indul az Új Közepes Nagyságú Repülőgép programja?

Repülés

Megjelenik-e a kínai és az orosz gép? A szűzfelszállás után közvetlenül kétséges. Ott lesz viszont a szép japán regionális, és persze a brazil piacvezető.