Keresési eredmény a(z) „repulogepgyartas” címkére
Rendezés:

Repülés

Lekötés 42 gépre: a BA ezekkel váltja fel a Jumbóit. Az első 777x már a festőhangárban, roll-out március közepén.

Repülés

Hiányzó kompozitok, igaz, korábban volt más probléma is. Ugyanakkor a P&W hajtóművekre továbbra is számít az orosz gyártó.

Repülés

Az Airbus bejelentette, hogy 2021-ben „felfüggeszti” az A380-asok átadását. Az Emirates kéthajtóművesekre konvertálta hátra lévő megrendelései többségét.

Repülés

Több A380-as akkor kellene a Britishnek, ha az Airbus olcsóbban adná... Al Baker: túl nehéz, túl nagy szárnyakkal, nem született meg a hosszabb törzsű változat.

Repülés

Szélestörzsű képességek, keskenytörzsű gazdaságosság. Idén csak kiajánlják, ha jó lesz a reakció, jövőre startol a program, 2025-re állhat szolgálatba a gép.

Repülés

Airbus–Emirates-tárgyalások: további A380-asok helyett A350-eseket venne a légitársaság. Megint téma a gyártósor korai bezárása.

Repülés

Az Airbus főnök szerint a Boeing 797-es egyszerűen felesleges. Lesz-e nagyobb A220-as (lánykori nevén Bombardier CS300)? Ha igen, az A319 nem lesz felesleges?

Repülés

Nagy fesztáv, karcsú szárnyak, felhajtható szárnyvégekkel, plusz hibrid elektromos meghajtás: a jövő 737-ese meghaladja a fogpaszta-tubus sémát?

Repülés

Az európai gyártó 2018-ban megdöntötte saját rekordját a gépek gyártásában, de kevesebbet szállított le. Átadásban és eladásban is a versenytárs mögé szorult.

Repülés

Megdöntött rekordok, különösen a 737-es fronton. 806 átadott, 893 lekötött gép. A 777-es túl a kétezredik, a 787-es az 1400. rendelésen.





 
 


https://rch.railcargo.com/hu/