Hidrogénvonatot tesztelnek az arabok – a Közel-Keleten elsőként
Szaúd-Arábia nemzeti vasúttársasága (SAR) az Alstommal közösen vizsgálja meg a hidrogén-üzemanyagcellás Coradia iLint motorvonatban rejlő lehetőségeket a főváros Rijád környékén.
Szaúd-Arábia nemzeti vasúttársasága (SAR) az Alstommal közösen vizsgálja meg a hidrogén-üzemanyagcellás Coradia iLint motorvonatban rejlő lehetőségeket a főváros Rijád környékén.
Elkészült a felsővezeték-hálózat Püspökladány és Biharkeresztes között, a szerdai szilis próbákat követően ma két Gigantot eresztettek rá a rendszerre.
A 368-as Szilivel el is kezdték tesztelni az elmúlt hónapok során Püspökladány és a biharkeresztesi országhatár között kiépített felsővezeték-rendszert.
A Deutsche Bahn (DB) legújabb nagysebességű motorvonattípusa várhatóan 2024-től közlekedhet Frankfurt és Amszterdam között.
A DB Cargo brit leányvállalata egy Class 60-as mozdonyon tesztelte a hidrogénezett növényi olaj (HVO) alternatív üzemanyagként történő használatát – a gázolajat helyettesítő HVO alkalmazásához nem szükséges semmilyen műszaki módosítás.
Az Alstom TGV M szerelvénye néhány hónapig köröz a velimi tesztpályán.
A nagysebességű vonal Nagaszaki és Takeó Onszen közötti, hatvanhat kilométeres része szeptember 23-án nyílik majd meg a menetrend szerinti utasforgalom előtt.
Az alpesi országban folytatódnak annak a tehervonatnak a tesztjei, amit digitális automatikus csatlással (DAC) láttak el.
A Stadler motorvonata bebizonyította, hogy kizárólag akkumulátoros üzemben is megfelelően használható a felsővezeték nélküli vonalakon.
A próbákat 2023 nyarán végzi majd az Oroszországi Vasutak (RZSD) egy speciálisan felszerelt Lasztocska motorvonattal. A cél a GoA4-es automatizálási szint engedélyeztetése.
A LeoExpress Siriusa után az Rail Cargo Hungaria mozdonya a következő kínai gyártmányú jármű, amit a velimi próbapályán tesztelnek.
Már fővonalon is teszteltek automata üzemű mozdonyt. Az első teljesen autonóm módon közlekedő gépet 2023-ban szeretnék forgalomba állítani.
Az AŽD Praha tulajdonában lévő Lovosice–Most vasútvonal Třebenice állomását önműködő peronajtókkal szerelik fel.
A csehek alagútban is tesztelték a kétszázas tempót. Országszerte összesen 207 kilométernyi szakaszon vezethetik be maximális sebességként a 200 kilométer per órát.