Zajlik az élet a Debrecen–Nyírábrány vonalon, ahol a változatos összeállítású személyszállító vonatok mellett élénk a teherforgalom is. Hetente többször jár ki csomóponti kiszolgálóvonat Nagycserére, ahol fát rakodnak. A nemzetközi teherforgalomban pedig általában naponta két vonat fordul Debrecen és a romániai Érmihályfalva között. Az utóbbiak élén a korábban megszokott remot Szergejek helyett jelenleg kizárólag a klasszik társaik közlekednek, mivel a remotorizált gépekre Püspökladány térségében van szükség. A debreceni fűtőházból így a 163-as, 191-es, 203-as vagy a 232-es Szergejek közül jelölnek ki gépet erre a feladatra, de szükség esetén előfordul, hogy Csörgő vontatja a kilépős tehervonatot.

Kilépő vonatán még nem kellett erőlködnie...<br>A képre kattintva galéria nyílik!<br>(fotók: Babiczky Ákos és Zanati Nóra)

Nemrég azonban erősítésként új társuk akadt. November első hetében érkezett Záhonyból Debrecenbe a korábban dombóvári 151-es Szergej, amelynek a nyár végi B vizsgája óta ez az első idegenbeli bevetése. November 7-én, csütörtök délelőtt pedig már fel is bukkant a 105-ös vonalon. Aznap az első kilépős tehervonatot még a 232-es Szergej vitte, de utána hamarosan munkára jelentkezett a 151-es is. Az újoncnak Érmihályfalva felé mindössze két kocsit kellett átvinnie a határon, de a visszaútra már komolyabb feladatot kapott, és tekintélyesebb tehervonattal örvendeztette meg az arra járó fotósokat.

Visszafelé már testhezálló szerelvénye volt az új versenyzőnek. A képen Nyírábrány után halad Debrecen felé a 151-es

* * *

Indóház Online - Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!