Meglepő sikert hozott a HungaroControl innovatív toborzási módszere, adta hírül a cég, amelynek különleges szigeti akciójáról portálunk is beszámolt.

(fotók: Vörös Attila)

Eszerint az irányító szolgáltató a nyári toborzási és a munkáltatói márka építését szolgáló kampánya során közel 3000 látogatót ért el személyesen, és több mint 3700 érdeklődőt regisztrált online. A három könnyűzenei fesztiválon kimagasló érdeklődést hozott az impozáns, 18 méteres TORONY!MAGAS installáció, amelyből a bátrabbak ki is ugorhattak, valamint a hozzá tartozó AIRbility applikáció. A légiforgalmi irányításhoz szükséges készségeket mérő applikációt letöltők eddig 108 ezer játékot indítottak.

Az installáció központi eleme, a 18 méteres torony tudatos döntés eredménye volt, hiszen a repülőtéri irányítótorony, Magyarország „légi kapuja” a HungaroControlhoz és az irányításhoz kötődő ikonikus épület. A három fesztivál (Volt, EFOTT, Sziget) közel 3000 látogatója a felszállási engedélyt az AIRbility nevű applikáció letöltésével és a napi célpontszám elérésével szerezhette meg. A CheckIn Pointot elhagyva, a futópályán lehetett elérni a TORONY!MAGAS-t, ahol a kilátó tér felé vezető séta során az irányítással kapcsolatos, és a magyar irányítás 100 éves történetét feldolgozó információs felületekkel találkozhattak a fesztiválozók. A kvízkérdésekre helyesen válaszolók ajándék nyereményekhez, a legbátrabbak pedig 7,5 méteres kiugrási lehetőséghez jutottak. Ezzel a látogatók majdnem fele élt.

A fiatalok aktivitása a HungaroControl elvárásait is túlszárnyalta. „Meglepő volt azt tapasztalni, hogy mennyire nyitottak a fiatalok, ha képesek vagyunk megfelelő módon megszólítani és aktivitásra bírni őket. Az AIRbility app segítségével több mint 3700 fős adatbázishoz jutottunk, ami a toborzás szempontjából kiemelkedő eredmény. Statisztikáink ugyanis azt mutatják, hogy körülbelül 4–500 jelentkező optimális egy 12–15 fős légiforgalmi irányító képző tanfolyam elindításához” – mondta Schönek Zoltán, a HungaroControl társasági és humánerőforrás igazgatója.

(fotó: HC)

A kampánnyal kapcsolatos teendők nem értek véget, hiszen a HungaroControl humán szakértői a napokban kezdik meg az AIRbility játékon elért eredmények és az adatbázis kiértékelését, a játékosok utókövetését, olvasható a cég közleményében.

* *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!