Számos kifogás merült fel a megállók állapota miatt – idézi a BKV-t a Magyar Idők. Igaz, a január 31-én kezdődött, és jó két napon át hulló ónos eső nehezen kezelhető helyzetet hozott, de mindezek figyelembe vétele mellett is számos kifogás merült fel a munkavégzéssel kapcsolatban. A mintegy ötezer megálló takarítására, hó- és jégmentesítésére a BKV a vasútállomásokról talán már ismert B+N Kft.-vel kötött szerződést, most a nem megfelelő munkavégzés miatt 4,6 millió forintot követelnek a takarítóktól.

Tarlós István főpolgármester február 3-ai sajtótájékoztatóján ugyan elnézést kért a budapestiektől az áldatlan állapotok miatt, de ez a csúszkáló, esetleg kisebb balesetet szenvedett utasokat túlzottan nem vigasztalja. Az ónos eső idején a BKK ügyfélszolgálatára mintegy hatvan közvetlen panasz érkezett, de közösségi oldalakon ennél többen – és nagyobb felzúdulással – adtak hangot felháborodásuknak.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!