„Hatvanegy új vagy »újszerű állapotú« használt, kéttengelyes szóló, azonos gyártmányú, regionális feladatra alkalmas autóbusz beszerzése zárt végű pénzügyi lízingszerződés keretében” – szólt a kiírás néhány hónappal ezelőtt, és a rutinosabb közlekedésbarátok már ennyiből tudni vélték, hogy a Credo lesz a befutó, hiszen a győri cég udvarán több tucat busz vár gazdára már több mint egy éve. A jóslat bejött, így hamarosan 19 alacsony belépésű Econellt és 42 normál padlómagasságú Inovellt oszt szét az ÉNYKK a szolgáltatási területén, vagyis a korábbi Bakony, Balaton, Kisalföld, Somló, Vasi és Zala Volánoknál.

Egy Econell az ÉNYKK színeiben. Ez a fajta matricázás már korábban feltűnt a cégnél, de – eddig – még nem terjedt el (fotók: Credo)

A kissé kacifántos kiírás a Credónak kedvezett, hiszen már két éve az Euro VI-os norma van érvényben, ezek az újszerű buszok viszont még az EEV normát teljesítő motorokkal lettek legyártva, az Euro VI-os változatot csak később mutatták be.

Utoljára egy új vevő, a Magyar Honvédség vásárolt Credókat; a júniusban átadott két Econell a pápai repülőtéren állt szolgálatba.

Új ügyfelet üdvözölhetett a Kravtex júniusban, a Magyar Honvédséget. A két Econell a pápai reptérre került

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!