Szombaton és vasárnap is egy-egy különvonatot terveztek be a jelenleg egyetlen, működőképes 424-esnek, mindkét nap a Nyugatiból kellett volna Vácra mennie, majd onnan a 71-es vonalon Veresegyházon át vissza a fővárosba. Sajnos a gőzös már szombaton felmondta a szolgálatot, Vácrátóton fekve maradt, az M40 209-es Púposnak kellett a segítségére sietnie.

Rákospalota-kertvárosnál robog a segélyre szorult különvonat szombat délután (fotó: Stahl Csaba)

Vasárnap emiatt módosult a program, annyiban legalábbis, hogy nem a Bivalyra bízták a különvonat továbbítását. A vasárnapi menetre felfűtötték a 204-est, és a vonat végéhez alapból hozzácsatolták már a gyönyörű Púpost. A különvonat vasárnap rendben leközlekedett, Vácon a gőzös körüljárt, így onnan hazafele is a 204-es volt elöl!

Dunakeszin halad a vasárnapi menet a 204-essel (fotó: Vörös Attila)

A 424.247-es múlt hét szerda éjszaka futópróbázott Szolnok felé, a menetről az ihón is beszámoltunk, hiszen Szolnokról vissza még néhány teherkocsit is továbbított a gőzös, igazi kuriózum volt, és a sok késésnek hála már nappali fényben ért vissza Budapestre a gép. Akkor még nem volt semmi gond.

* *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!