Három milliárdot spórolna az új MÁV vezetés

iho/vasút   ·   2011.11.04. 15:56

Aközlemény kitér arra, hogy az új vezetés feladata az egységes személyszállítási értéklánc lehetséges folyamatainak, alternatíváinak kidolgozása 2011 végéig, majd az ehhez kapcsolódó döntéseket követően a legkedvezőbb megoldás megvalósítása. A személyszállítási értéklánc folyamatainak racionalizálásával Szarvas célja, hogy évente legalább három milliárd forint megtakarítása legyen elérhető.

A leányvállalatok korábbi vezetőinek Szarvas Ferenc új megbízásokat ajánlott fel, amit azonban Monszpart Zsolt, a MÁV-Start jelenlegi vezére nem fogadott el. Ahogy korábban megírtuk, Márkus Imre várhatóan az elnök-vezérigazgatói kabinet tanácsadójaként, Zaránd György pedig a MÁV-Startban folytatja majd szakmai pályafutását.

Szarvas  döntése nyomán Koncz Zoltán, MÁV Zrt. Beruházási és Szolgáltató Egység jelenlegi igazgatója, a MÁV Zrt. általános vezérigazgató-helyetteseként dolgozik tovább 2011. november 7-től. Fő feladata a MÁV Zrt. Pályavasúti Üzletág működési folyamatainak már megkezdett optimalizálása, egyúttal a szükséges szervezeti változtatásra korábban indított projektek vezetése, tekintettel a tervezett közösségi közlekedési holding és a független pályavasút várható feladataira.

Kapcsolódó hírek