csik

 

 

Pontosan a bevezetőben említettek miatt volt külön élmény megörökíteni a felvételeken szereplő gépek némelyikét. Hiába voltak rendszeres vendégek (mint például a „csereüdültetésen” részt vett horvát Tirisztorkák), akkor még, az analóg gépek korában bizony meg kellett gondolni, mit és hányszor fényképezünk, hacsak nem akart az ember egy tele bőrönd filmet cipelni magával a sínek mellé. Hol volt még az a kor, hogy „mindent lefotózok, amíg az akku és a kártya bírja, és majd otthon a számítógépen kiválogatom”. Az élet mindig egyensúlyra törekszik: akkor a mértékletesség szabott ésszerű határt a fotóshobbinak, ma meg talán könnyebben tanul az ember, ha egy témáról akár több száz változatot is készíthet.

02-01
Siemensek próbaúton Rákospalota–Újpestnél. A mérőkocsi két végén egy ES64F4 (DB 189)...

02-02
...és egy osztrák Taurus

02-03
Cicciolina, az olasz vendégművész a Déliben

 

02-03b
Önálló bemutatóra készül, kérdés, pont ez a menet sikerült-e neki?

 

02-04
Az 5-ös Tirisztorka indulásra vár a Déliben

 

02-05
Kelenföldön a pécsi gyorssal. A gép után egy Ap kocsi látható

 

02-06
Érkezés a Délibe egy intercity vonattal

 

02-07

Együttállás egy Szilivel. A 13-as szám a Tirisztorkák esetében nem jelentett semmi baljós előjelet
(a szerző felvételei)