Az új motorvonati platformot 2018-ban kezdik majd alkalmazni, az első megrendelő a németországi Rajna–Ruhr Express (RRX) lesz. A Desiro HC platform az egyfedélzetű és az emeletes motorvonatok előnyeit egyesíti magában, a konstrukciót a Tricon Design AG-vel közösen valósították meg.

A szerelvény belsejében tágas és világos fülkék találhatók, az ülések elrendezése nemcsak a kényelmes utazást, hanem a könnyű takaríthatóságot is segíti. A motorvonat végein levő egyfedélzetű, áramvonalas egységek a tetőelemeknek köszönhetően zökkenőmentes átmenetet mutatnak a középső, emeletes kocsikhoz, a kocsaik közötti széles átjárók a gyors utasáramlást teszik lehetővé.

(forrás: Siemens)

A Siemens szintén 2018-ban alkalmazza előszö az új, univerzális, szinte bármelyik típusba beépíthető moduláris mellékhelyiségét. A könyűfém ötvözetből gyártott illemhely csöveit, vezetékeit is úgy helyezték el, hogy a külső felület minél simább, könnyebben illeszthető legyen, a belső térben tükrös szekrény, pelenkázó, kiegészítő világítás is található.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Utazzon velünk! Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső, idén újra elinduló Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!