Az Indexen megjelent írás szerint, miután az orosz gyártó/felújító Metrovagonmas a múltkori, Kálvin téri kettős ajtónyitást nem ismerte el saját hibájának, így a BKV kénytelen volt saját eszközeihez (némi sufnituninghoz) nyúlni. Beépítettek ugyanis egy (az automata ajtónyitás kezdeteitől ismert) kétállású kapcsolót, szerelvényenként mindössze négyórai munkával. A próbaüzemek alatt – nehogy az utasok felszálljanak a tesztelt szerelvényekre – szándékosan a túloldali, fal felőli ajtókat nyitották a járművezetők. A szerkesztőségnek ezek után csupán egy kérdése maradt: ez a változtatás nem vonja maga után a gyártói garancia elvesztését?

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!