A szállítások 2018 nyár elején kezdődnek meg. A mozdonyok maximális teljesítménye 6,4 megawatt, végsebessége 160 kilométer/óra, és a nemzeti vonatbefolyásoló rendszer mellett az Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszerrel (ETCS) is fel lesznek szerelve. A mozdonyokat Németországban, a Siemens München-Allach-i üzemében építik.

(fotó: Siemens)

Az új mozdonyokkal a Hupac és partnerei a közép-európai központokból – így a rotterdami logisztikai központból – a Hollandiát, Németországot, Ausztriát és Svájcot összekötő vasúti folyosón keresztül a földközi-tengeri térségbe is kiterjesztik vasúti szolgáltatásaikat. Az új Vectron mozdonyok segítségével a Hupackal együttműködő közlekedési partnerek az új Gotthard bázisalagúton keresztül összekapcsolhatják szolgáltatásaikkal az Alpok északi és déli részének európai gazdasági régióit.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!