Tegnap írtunk épp arról, milyen elvárásaink vannak a repterekkel, légitársaságokkal szemben gyorsaság, kiszolgálás, mobil applikációk szempontjából, erre tessék, itt van: a Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) „Fast Travel Platinum Award” díjjal jutalmazta a Lufthansa mobil önkiszolgáló megoldásait.

„Fast Travel” programjával a IATA élvezetesebbé teszi az utazást a légitársaságok utasainak. Célja, hogy egyszerűsítse az utazást és csökkentse a várakozási időt. A program kiterjed a check-in folyamatra, a poggyászleadásra, a dokumentumok ellenőrzésére, az átszállásra, az önálló beszállásra és a poggyászkiadásra. A „Fast Travel Platinum Award” azokat a légitársaságokat jutalmazza, amelyek legalább nyolcvan százalékban biztosítják a mobil önkiszolgálás lehetőségét utasaiknak ezeken a területeken.

A Lufthansa digitális utasszolgáltatásai, a mobil beszállókártya, a repülőjárattal kapcsolatos változásokról küldött valós idejű értesítés, az otthon nyomtatható és a „Smart Tag” elektronikus poggyászcímke időt takarít meg és kényelmesebbé teszi a repülést. A légitársaságnál az utasok a repülés előtti és alatti szolgáltatások kilencvenhat százalékát önállóan tudják végrehajtani. Ennek alapján a Lufthansa a IATA-nál elérhető legmagasabb szintű besorolást kapta. A Lufthansa utasai a világon mindenütt igénybe vehetik az időtakarékos és az utazás kényelmét tovább fokozó szolgáltatásokat.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!