A FÁK-országokban és a balti államokban tevékenykedő cég konténerforgalma húsz százalékkal nőtt, ez kilencvenötezer TEU-t jelent. A belföldi fuvar körülbelül tizenkétezer TEU-t tett ki, az Európa és Kína közötti tranzitszállítmányok több mint hetvenháromezer TEU-t adtak, a Kínából Oroszországba importált és a Kínába exportált áruk bő öt-ötezer TEU-ért feleltek. Az óriási árumennyiség fuvarozásához az RZSD Logistics minden hónapban több mint nyolcvankilencezer járművet használt, számtalan típussal. A cég száznál is több tolatómozdonyt és anyagmozgató gépet kezel, továbbá több mint tizenegyezer vasúti kocsit pakol meg havonta. A jelentési időszak során a vállalat a nemzetközi postai szállítást is felvette a portfóliójába, fővonali szolgáltatást indítva el Kína és Németország között Kazahsztánon, Oroszországon és Fehéroroszországon keresztül.

Az RZSD Logistics 2015-ről 2016-ra öt százalékkal növelte forgalmát (fotó: RZD Logistics)

Az RZSD Logistics számos szállítási mód felhasználásával összetett árufuvarozási szolgáltatást biztosít Oroszországban és az 1520 milliméteres széles nyomtávot használó területeken, beleértve a szárazföldi határátkelőhelyeket és a tengeri kikötőket is. Az alapvető szállítási feladatokon felül többek között berakodást, kirakodást, ütemezett szállítást, vállalatok bejövő és kimenő logisztikáját, tolatási feladatokat, vasúti kocsik felvételét, előkészítését és javítását, a kikötőknél átrakodást és irodai szolgáltatásokat, valamint túlméretes és terjedelmes rakományok szállítását is elvégzi a vállalat Oroszországban és külföldön egyaránt. Az áruk nagy részét szén, fémek és érc tette ki, de a konténeres áruk is jelentős mennyiséget képviseltek – jelenti a Railway Pro.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!