Szergej naplementében

Vörös Attila   ·   2013.07.28. 20:00
IMG_6529__130724_Borgond__M62231_M62332__400

Pusztaszabolcs és Szabadegyháza állomás között teljes kizárásos vágányzárban az 548-549-es szelvények között lévő hídszigetelés és háttöltés víztelenítését végzik, javítják a műtárgyat. Július 22-27 között a 40-es vonal frogalmát elterelik, a távolsági vonatok a Rétszilas–Dunaújváros–Pusztaszabolcs útvonalon járnak, a többi vonatot autóbusszal pótolják. A tehervonatok nagy részét a balatoni vonalon közlekedtetik, kivétel ezalól a Dunaújváros–Szentlőrinc elegy és a Hungrana szabadegyházi üzemének a feladásai.

A 332-es Szergej egy Kemecse–Szabadegyháza viszonylatú tehervonattal halad a 45-ös vonalon<br>(képek: a szerző)

Szabadegyházára az egész országból, de főleg a keleti végekről hordják a gabonát. A tehervonatokat Szabadegyházáról előbb elviszik Sárbogárdra, majd a 45-ös vonalon Székesfehérvárra. Innen már villanygéppel folytathatják az utat Budapest felé.

A CER bioetanollal rakott vonatának Gigantját is átemelték a börgöndi vonalon, majd Fehérvár után az 5-ösön is!

Persze egyéb érdekességek is akadnak, a CER szabadegyházi bioetanol-szállítmányát az előfogati Szergej szerdán egészen Komáromig húzta, a Rail Cargo Hungaria Rajka–Magyarbóly viszonylatú vonata viszont az 1-es vonalon elment Kelenföldig, onnan Fehérvárra a túlzsúfolt 30a-n, majd dízellel átemelték Sárbogárdra. Az 5-ös vonalból úgy tűnik a Cargónak elege lett...

Szabadegyháza–Nyíregyháza viszonylatú üres gabonavonattal gyorsít a 231-es Fehérvár felé<br>A galériában van néhány naplementés bónuszkép is, nézzék meg!

Kapcsolódó hírek