csik

 

 

 

Rekordidő alatt elvégezték a Stadler új magyarországi üzemének építését és üzembe állítását, így a magyar szakemberek még részt vehettek a hazai vonalakon forgalomba álló FLIRT-szerelvények elkészítésében: összesen hét, négy részből álló szerelvényt állítottak össze, hegesztettek és festettek le, majd adtak tovább Svájcba, hogy ott készre szereljék őket. A villamos hajtású, műszaki és komfortossági szempontból egyaránt kiemelkedő vonatokat (menetdinamika, visszatáplálás, GPS-alapú utastájékoztatás) 2010 elejéig folyamatosan állítják forgalomba, így a székesfehérvári, pusztaszabolcsi, győri, illetve a hatvani, szobi és egri vonalon egyre többször lehet majd találkozni velük.

 

FLIRT04

 

FLIRT03

 

Kozák Tamás, a MÁV-Start Zrt. vezérigazgatója elmondta: a visszajelzések alapján az utasok által rendkívül kedvelt FLIRT-ök, amelyekkel naponta több mint százezren utaznak, az itthoni gyártás miatt még nagyobb elismerésre, megbecsülésre tehetnek szert a lakosok körében. Jürg Gygax, a Stadler nemzetközi tevékenységért felelős ügyvezető alelnöke pedig hozzátette: kiemelt sikerként értékeli a rekordsebességű gyárépítést, a lelkes és kitartó csapatmunkát, amelynek következtében a magyar részvétel is megvalósulhatott a beruházásban.