Szerdán tizenöt Ks kocsival indult útnak a székesfehérvári állomás átépítése miatt Fehérváron bevetett ideiglenes peron. Ha most furcsán néz, megértjük, de tény: vannak ideiglenesperon-elemek is, méghozzá betonból, L-alakúak, szép nagyok, nehezek. Mivel Székesfehérvár vasútállomása nagyjából teljesen elkészült (még idén átadják ünnepélyesen), a peronelemekre nincs már itt szükség, így felpakolták a Közgép kék rövid pőréire.

A peronelemvonat Lábatlan állomáson napkeltében. A képre kattintva galéria nyílik Vörös Attila fotóiból

A 15 kocsis vonatot a Kárpát vasút továbbította Komáromon át az 5-ös és a 4-es vonalon Lábatlanba a kék Szergejjel és a zöld Bobóval. Vonalon a Szergej dolgozott, itt a Bobó nem bírta volna a tempót. A lábatlani rakodóvágányra viszont senki nem engedné rá jó szívvel a hatlábút, a szerelvény kirakásánál a Bobó tolatott.

Kirakodás a Duna-parton

A vonatot a lábatlani cementgyár helyén levő placcon rakodták ki csütörtökön, az üres szerelvény pedig a számsorozatot folytatva a 2-es vonalon tért haza Budapestre. Nagyon ritka, hogy a Budapest–Esztergom vonalon tehervonat közlekedjen, nyáron volt erre példa, amikor a Suzuki-vonatok vágányzár miatt nem tudtak a 4-esen menni.

Sajnos az üres vonat már sötétben közlekedett a 2-es vonalon. Lendvai Richárd képén keresztre vár a menet Leányváron

* *

Indóház Online - Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!