Repülés
Rendezés:

Repülés

2012.08.09 15:00
Boeing: áremelés
Leginkább a Dreamliner drágul, a lista azonban szigorúan csak tájékoztató jellegű: az igazi ár a vételi szerződések titka. tovább»

Repülés

2012.07.27 14:16
Szárnygondok az Airbusnál: csúszik az A350-es program
Az új európai szélestörzsű gép első felszállása mostani állás szerint 2014 második felére várható. tovább»

Repülés

2012.07.25 09:03
Hainan, LOT: készülődés az Álomgépre
A LOT a Varsó-Chicago, a Hainan a Peking-Chicago járaton avatja új típusát. tovább»

Repülés

2012.07.24 17:00
ATR: új generációs turboprop?
Patthelyzet: a légitársaságok nagyobb gépet akarnak, az EADS hezitál, jut-e erő az Airbus-fejlesztések mellett erre is?
tovább»

Repülés

2012.07.19 08:30
Kínai lesz a patinás amerikai repülőgépgyár?
A Hawker Beechcraft katonai gépeket építő részlege semmiképp nem kerülhet át a pekingi céghez. tovább»

Repülés

2012.07.17 11:36
Fiktív számlák, hamis jegyzőkönyvek, jogosulatlan állami és uniós támogatások – mondja a NAV. tovább»

Repülés

2012.07.16 17:00
Papírgép vagy az igazi keskenytörzsű?
A Bombardier úgy véli: új típusa az egyetlen, ami valóban a megcélzott kategóriára optimalizált. De kell-e a piacnak?
tovább»

Repülés

2012.07.13 12:02
A Volvo eladja a Volvo Aerót
Brit cég lesz a tulajdonosa a Gripenek hajtóművét gyártó részlegnek is. tovább»

Repülés

2012.07.13 08:00
A Farnborough-i párbaj vége: Boeing-győzelem
Bejelentés Chicagóból durva számokkal. A szalon szakmai-üzleti része lezárult, péntektől vasárnapig a közönségé a show. tovább»

Repülés

2012.07.12 16:00
Félreértés Farnborough-ban: mégis repülhetett a Jak–130
Levegő nélkül nem megy a hajtómű – aggódott az irányítás... tovább»

Repülés

2012.07.12 11:00
Farnborough, harmadik nap: 12,5 milliárdnyi üzlet
Airbus- és Boeing-eladások, MRJ-üzlet, szépen fogy az ATR is. Álomrepüléssel búcsúzott az álomgép, tovább bemutatózik a gyönyörű óriás. tovább»

Repülés

2012.07.11 14:00
Boeing: MAXimális siker Farnborough-ban
Rossz körülmények között is optimisták a gyártók: a lízingcégek stabilak, a társaságok igénylik az új, hatékony gépeket. tovább»

Repülés

2012.07.10 17:00
A Cathay a nagy 350-esre voksol
A gyár hallgatott a légitársaságokra: a javított paraméterekkel már vonzóbb a 350-1000 XWB. tovább»

Repülés

2012.07.10 08:00
Hetvenöt MAX: Farnborough idei első nagy üzlete
Udvar-Hazy már elégedett a 737 MAX hajtóművével. Az Arkia neo-kat vesz, a Bombardier ismeretlen vevője 15 CSeries-t. tovább»

Repülés

2012.07.09 14:00
Airbus A330: nagyobb súly, nagyobb hatótáv
Direkt kihívás a legkisebb Boeing 777-essel és a 787-essel szemben: öt tonnával 11 ezer kilométert repülhet a gép. tovább»

Repülés

2012.07.08 15:17
Megkezdődött az első 320neo gyártása
2015 végén áll szolgálatba az újrahajtóművezett európai keskenytörzsű utasszállító. tovább»

Repülés

2012.07.05 17:00
Húsz év, 34 ezer új utasszállító
A Boeing nem számol még az európai piac talpraállásával, a növekedés fő motorja a diszkont-szféra és Ázsia. tovább»

Repülés

2012.07.03 11:00
Az Airbus betör az ellenfél hátsó udvarába!
Alabamában lesz a 320-as család új gyártósora. Eltéríthetőek-e a Boeing vevői az Amerikában készült európai gépekért?
tovább»

Repülés

2012.07.02 08:14
Superjet: gyorsabban és olcsóbban kellene gyártani
Gond van a beszállítókkal, lassan készülnek a hajtóművek, javítani kell a karbantartást is. tovább»

Repülés

2012.06.29 08:14
Airbus-gyár Amerikában?!
Merész lépés a nagy ellenfél, a Boeing felségterületén összeszerelőt létesíteni, de az ellenzők érdekes mód inkább európaiak. tovább»