Singapore’22: Airbus-üzletek, a 777X először Ázsiában
Hatalmas lesz a gépéhség a régióban. Szerződés 48 A220/320-asra. Az amerikai óriás kéthajtóműves kritikus próbák előtt.
Hatalmas lesz a gépéhség a régióban. Szerződés 48 A220/320-asra. Az amerikai óriás kéthajtóműves kritikus próbák előtt.
Átadás már az idén, egypilótás ráhordás áruval és utasokkal is. A konténeres rakodás előnyei. 2100 repült tesztóra, még az idén átadás.
A társaság kibocsátója lesz a 777-8F teherszállítónak és nagy tételben vásárol a 737 MAX-10-esekből is.
Felbukkant a mezőgazdasági funkció is, két év múlva indul a Bajkál sorozatgyártása évi harminc majd ötven géppel.
A korábbi típust leváltja az Extra Large, felszabadul az ST-k kapacitása. A helikoptertől a műholdakig, új rakodási rendszer.
Rengeteget kell még repülnie a tesztgépeknek, kérdés, reális-e az idei első átadás. C919, MC-21, aztán a neo és a MAX: mi minek a konkurenciája...
A MAX-oknak gyorsabb az átadása, de ez még mindig nem az igazi felfutás, a kínai engedély is hiányzik. Az amerikaiak esetében az „utolsó békeév” 2018 volt...
A 611 kereskedelmi gép átadása 2020-hoz képest jelentős növekedés, az „utolsó békeévben” természetesen magasabbak voltak a számok.
A Delta kapta az utolsó ceo 321-est, a listán szereplő többi társaság már nem veszi át őket. Búcsúzik a civil gyártástól a CFM-56-os hajtómű is.
A kínai hatóság még mindig nem adott zöld jelzést, de hamarosan repülhetnek a katasztrófákban érintett Lion Air és Ethiopian gépei is. Várható a 7-es és a 10-es színre lépése.
Amennyit egy lízingcég gépeinek üzemeltetőiről tudni lehet...
Hírek szerint ez már egyben az új orosz utasszállító első sorozatpéldánya. Az elmúlt órák híre: az MSz-21-300 megkapta az orosz légügyi hatóság típusalkalmassági engedélyét, a korábbi szárnnyal és a P&W hajtóművekkel.
A UPS további Boeing 767-eseket kötött le, folytatódik az elképesztő cargo-reneszánsz.
Károsodások, repedések: jelent-e szerkezeti problémát az A350-eseken észlelt hiba?
1992-ig harminchatot szereltek össze, mostanság régebbieket fejeznek be és korábbiakat építenek át, ez a gép viszont teljesen új. Az utolsó gyártásban lévő varia-típus.