A Magyar Államvasutak 150 évének képes története
A Magyar Államvasutak 150 évének képes története

11 990 Ft.

Db

„Legalább akad földi lenyomat, aminek a borítóján az idén 150 éves MÁV szerepel apropóként.”

„A magyar és angol nyelvű kiadvány hangsúlyozottan nem enciklopédikus jellegű, sokkal inkább a Volt egyszer egy vasút... első részének a folytatása. Hangsúlyokkal játszunk, sok-sok fotót, illusztrációt közreadva révedünk a múltba, és frissülünk fel a jelenben.”

Ízelítőül álljon itt néhány fotó:

Bár erősen beállított fotóról van szó, a szándékot jól érzékelteti: a 203 501-es kazánjának mosásához készülődő szakember a Hámánban, 1951-ben (fotó: MÁV-archívum)

A Keleti pályaudvar vágányzata, 2010-es évek (fotó: Máthé Zoltán)

A V43-asok megjelenéséig a villamosított vonalakon a V55, V40 (hátul) és a V41/42 (jobbra) sorozatú gépek vitték a vonatokat (fotó: MÁV-archívum)

A magyar vasút fénykorának jellegzetes, a hazai mozdonyépítés sajátos stílusjegyeit magán viselő, kecses vonalú alkotása, a 327-es. Gyorsvonat lassít Olaszliszka közelében (fotó: Máthé Zoltán gyűjteménye)

Megőrzött múlt. A MÁV 204-es pályaszámú (később 220 194) mozdonya egy nosztalgiavonat élén, Soroksári út állomáson (fotó: Máthé Zoltán, MTI)

A győri gyártású 39-41 középszámú, 1–2. osztályú, nemzetközi forgalmú személykocsik az 1970-ben még a vékony csíkos, indigókék fényezést kapták (fotó: Máthé Zoltán gyűjteménye)

A szállítási költségről és határidőről Tudnivalók  oldalunkon talál bővebb információt. Megrendelését e-mailben igazoljuk vissza, amelyben tájékoztatjuk a pontos szállítási költségről is.





 
 




https://rch.railcargo.com/hu/