Bezzeg Düsseldorfban...
Miközben nálunk épp elkaszálják a legalapvetőbb városszerkezeti fejlesztéseket, nyugaton legeltetnek.
Miközben nálunk épp elkaszálják a legalapvetőbb városszerkezeti fejlesztéseket, nyugaton legeltetnek.
Összefoglalva: gyorsabban és sűrűbben közlekedő buszok, hálózatbővítés, kevesebb szén-dioxid, sőt, városszerte kevesebb torlódás.
Magyarországon még mindig próbatétel elé állítja az ipari és a közlekedési vállalatokat a mérnök pozícióik feltöltése. Minél magasabb szintű, specializált tudásra lenne szükségük, annál tovább tart a megfelelő személy megtalálása. A több mint egymilliós fizetés sem elképzelhetetlen.
Cél: a közösségi közlekedés szerepének megerősítése.
Bárki elmondhatja a véleményét arról, milyen legyen Budapest közlekedése 2030-ig. A szakmai és civilszervezeti egyeztetések után elindult a Budapesti Mobilitási Terv széleskörű társadalmasítása.
A BKK adott otthont a Nemzetközi Közösségi Közlekedési Szövetség Közlekedésszervezői Bizottság soros ülésének.
Újabb lépés az ügyintézési folyamatok digitalizálása felé: a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ) elindította online e-matrica-lekérdező felületét, ahol egy adott járműre érvényes autópálya-matricákról lehet tájékozódni.
Az elmúlt hónapok járatritkításai a használhatatlanság határára sodorták a Tiszántúli nagyváros közösségi közlekedését.
Közlekedéssel, urbanisztikával és környezetvédelemmel foglalkozó civil szervezetek üdvözölik a Budapest lépését, amivel tavaly októberi javaslataikat is figyelembe véve a főváros kis forgalmú, de központi fekvésű, történelmi fontosságú hídján menekülőutat nyitott a budapesti torlódások alternatíváját jelentő közlekedési módoknak.
A Budapesti Közlekedési Központ a felújítás és a metrópótlás idején is folyamatosan figyelte a közlekedési hálózat működését, és a forgalmi adatok alapján összeállította a felújítás utáni hálózati változásokra tett javaslatát.
Befejeződtek a térburkolási munkák a Rákóczi úti járda környezetében: a közlekedők birtokba vehették a megújult, fedett buszvárókat az autóbuszok Keleti pályaudvar irányú, Blaha Lujza téri megállójában.
Budapest közlekedési vízióit összegző új időszaki kiállítás látható keddtől a Közlekedési Múzeum leendő otthonában, az Északi Járműjavító Dízelcsarnokában.
Szélesebb járdák, több zöld, nagyobb biztonság – három bécsi kerület átfogó fejlesztési tervet készített a gyaloglás ösztönzésére.
Az utastájékoztatással a legelégedettebbek a fővárosban közlekedők, illetve azzal, hogy szinte bárhol, bármikor elérhetők a BKK szolgáltatásai.
A Széchenyi téri kivitelezés a szükséges engedélyek és pénzügyi források rendelkezésre állása esetén akár már jövőre elkezdődhet a pesti rakpartok megújításához kapcsolódóan.