Megnyílt a Nyugati pályaudvaron a felújított keresztaluljáró
Befejeződtek a Nyugati pályaudvar keresztaluljárójának felújítási munkálatai, mostantól az utasok előtt is nyitva áll a peronokhoz vezető, új köntöst kapott átjáró.
Befejeződtek a Nyugati pályaudvar keresztaluljárójának felújítási munkálatai, mostantól az utasok előtt is nyitva áll a peronokhoz vezető, új köntöst kapott átjáró.
A Kolozsvár–Nagyvárad vasútvonal folyamatban levő korszerűsítésének köszönhetően a korábbi három és fél óráról két óra 14 percre csökken a menettartam Kolozsvár és a magyar határ közötti 166 kilométeren.
A szegedi fővonalon a pótlóbuszos közlekedés miatt hosszabb eljutási idővel kell számolni, Szegedről a főváros felé a vonatok megszokott menetrendjéhez képest korábban indulnak a pótlóbuszok.
A Fővárosi Közgyűlés megszavazta a beruházás megvalósításához szükséges forrás elkülönítéséről szóló megállapodást, így várhatóan még az idén elkezdődik a Flórián téri felüljárók felújítása.
A budapesti Gyermekvasút a hosszúhétvégén is várja a kirándulókat: a vonatok 40–50 percenként indulnak a végállomásokról. A tavaszi szünetben nosztalgiavonatok is közlekednek: a gőzösön kívül forgalomba áll a lillafüredi motorkocsi és a C50-es kismozdony is.
A húsvéti ünnepek és a tavaszi tanítási szünet idején várhatóan sokkal többen utaznak a vonatokon és a távolsági buszokon, mint egy átlagos hétvégén. Erre készülve a MÁV-Start figyeli az utasforgalmat.
A járműveket az üzemeltető vasúttársaság 2027-től a Sopron–Budapest, illetve a Szombathely–Budapest viszonylaton tervezi forgalomba állítani.
A beruházó és a kivitelezők szerint már decemberben megindulhat a rendszeres vasúti forgalom Belgrád és Szabadka között, mindössze hetvenperces menetidővel.
A Rail Cargo Hungaria vasúti egyes kocsi fuvarozási szolgáltatásával járul hozzá az ország különböző területein folyó vasútipályaágyazat-javításhoz.
És még hangja sincs. Bemutatkozott Dombóvár szürke eminenciása az első bajai tehervonatával.
Az Egy övezet, egy út kezdeményezés keretében elindított szállítmányok húsz nap alatt teszik meg a Sicsiacsuang és Belgrád közötti, több mint tízezer kilométert.
A világrekorder vonat részben a Stadler szolnoki kocsiszekrény-üzemében készült.
A magyar vasúti vállalat megerősítette: teljes mértékben nyitott a konstruktív és transzparens szakmai párbeszédre.
A Budapesti Közlekedési Központ utasainak többsége saját bevallása szerint becsületesen utazik – derült ki a társaság friss felméréséből. A kutatásban megkérdezettek kilencvenegy százaléka úgy nyilatkozott, hogy mindig jeggyel vagy bérlettel utazik a BKK járatain. De ki a maradék kilenc százalék?
A vártnál rosszabb műszaki állapot miatt szükséges összetett pluszmunkák és a kivitelezés során feltárt problémák miatt az utastér egy részén még nem közlekedhetnek az arra járók.