Vasút
Rendezés:

Vasút

2011.02.11 13:00

Bengáli az Erzsébet hídon, aranyvonat, DSA motorkocsi, Nohab a pécsi fővonal régi nyomvonalán. A nemrég frissült Fortepan archívum tartogat érdekességeket a vaskerekű járművek rajongóinak is.

tovább»

Vasút

2011.02.04 17:00

A londoni közlekedési cég, a TfL mindig is külön figyelmet fordított a naprakész utastájékoztatásra. Legújabb fejlesztésként egy új webes alkalmazás segítségével valós időben követhetjük nyomon a szerelvényeket a metróhálózaton.

tovább»

Közút

2011.01.27 13:00

A lagúnák városának közlekedését bemutató sorozatunk befejező részében a velencei buszokkal, valamint a különleges mestrei és padovai gumikerekes villamosokkal fogunk megismerkedni.

tovább»

Vasút

2011.01.26 11:00

A vidéki, elektromos közlekedéssel rendelkező városok közül Szegeden változik legjobban a hálózat. Új villamosvonal mellett troli is épül, különleges megoldásokkal. Munkatársunk felkereste a Napfény városát, ismerjék meg Szeged fejlődő közlekedését!

tovább»

Vasút

2011.01.24 08:00
Tavaszi változások a fővárosban

A szerkesztőségünkhöz eljutott hírek szerint a fővárosban kisebb, de annál lényegesebb változások következnek majd be 2011. április 2-ától. A legfontosabb hír: az 1997-es megszüntetés óta újra éjszakai villamosjárat közlekedik Budapesten.

tovább»

Gumikeréken

2010.12.18 15:00

Esti fotózásra hívta a közlekedésbarátokat a BKV Zrt. Kihasználva, hogy kedden és pénteken a szerelvény Budán teljesít szolgálatot, az UV-k által ritkán látogatott 59-es vonalon utaztunk.

tovább»

Vasút

2010.06.12 07:00
Metró a vasúti pályán, vezető nélküli LRT, külvárosi villamos vasúti pályán, felszíni metró. Csak néhány, elsőre furának tűnő fogalom a brit főváros tömegközlekedéséből.
tovább»

Vasút

2010.04.07 09:28
A Hajdúság villamosai 2.
A debreceni 1-es villamos igazi helyi nevezetesség és sok élcelődés céltáblája (Miért 1-es, amikor csak egy van?), pedig nem volt mindig magányos harcos, és szerencsére nem lett „utolsó mohikán” sem. Folytatjuk a debreceni villamosok történelmi áttekintését.

tovább»

Vasút

2010.04.06 16:00
A Hajdúság villamosai 1.
A debreceni 1-es villamos igazi helyi nevezetesség és sok élcelődés céltáblája (Miért 1-es, amikor csak egy van?), pedig nem volt mindig magányos harcos, és szerencsére nem lett „utolsó mohikán” sem. Ismerjék meg a debreceni villamosok történetét!

tovább»

Vasút

2010.03.27 08:00
Problémás kapcsolat

Ahhoz képest, hogy mekkora botrányok kísérték beszerzésüket, a MÁV-START eléggé elhanyagolja a Stadler FLIRT-vonatait. A svájci szerelvényekből nemrégiben érkezett meg a hatvanadik példány. Ehhez képest a magyar síneken a régi ingavonati szerelvények dolgoznak, az újak félreállítva hevernek.

tovább»

Vasút

2009.11.08 12:30
Újabb lassújelek szűnhetnek meg

Halaszthatatlanná vált a 37-es villamos pályájának felújítása, a telhetetlen utas csak annyit kérdez: miért nem többet? A döcögés ugyanis a Fiumei úttól az Élessarokig tartott, szinte folyamatosan. Az Őrház környéki szakasz felújításának látott most neki a BKV.

tovább»

Vasút

2009.10.30 07:00
Őszi szünet a 37-es villamoson
Három hétig búcsút inthetünk a 37-es villamosnak. Az Őrháznál végzett pályafelújítás miatt ugyanis csak részben közlekednek. Az Indóház Online összegyűjtötte a forgalmi változásokat.

tovább»


Get Adobe Flash player