Tatabányán ugyanis acetonos teherkocsi is készül. Részletek a hírlevélben Börcs Lászlótól.


Olajat a tartályból (12.): A három tanker

„A hatvanas években rengeteg tartálykocsit szerzett be a hazai vasúttársaság. Különféle vagongyárak ontották a kocsikat. Sajnos az eredeti kivitelnek a gyári modellek nem minden részletben felelnek meg. Ezért a mostani kiadásunk alapváltozatához is hozzányúltunk, a lehető valósághűbb megjelenítés érdekében. Átalakítottuk a fékhidat, külön belső korlátot hajlítottunk. A fékállás létráját eltávolítottuk. A dóm fedél kosarát is átvariáltuk, külön elemként maratott oldalsó létrákat helyeztünk fel. Nem feledkeztünk meg a magyar változaton elterjedt, úgynevezett »tulajdonos« tábláról, amit szintén maratott alkatrészként rögzítettünk a tartálybakon.

(fotók: QuaBLA-hírlevél és a QuaBLA Facebook-oldala)

  • Katalógusszám: 31810, pályaszám: 21 55 720 4260-4, korszak: V.
  • Katalógusszám: 31821, pályaszám: 21 55 720 9065-6, korszak: V
  • Katalógusszám: 31880, pályaszám: 21 55 740 6006-1, korszak: V.”

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!