Jók az öregek a háznál – a buszhelyzet egyre aggasztóbb
Veszprém és térsége az Ikarus-rajongóknak igazi paradicsom még napjainkban is. A C56-osok és egy E95-ös a mai napig fix fordákat járnak.
Veszprém és térsége az Ikarus-rajongóknak igazi paradicsom még napjainkban is. A C56-osok és egy E95-ös a mai napig fix fordákat járnak.
A MÁV-csoport új vasúti menetrendjében kevés változással kell számolni – egyes mellékvonalakat leszámítva. A HÉV-vonalak menetrendje nem változik, a Volán-járatoknál viszont több módosítást is bevezetnek.
Ez az utolsó hazai helyszín, itt ér véget Magyarországon a V4 országok és a Vajdaság vasúti örökségeit bemutató tárlat.
Fényben ragyogó meglepetésekkel, világító füzérekkel díszített járművekkel készül az adventi ünnepekre.
A norvég nemzeti vasúttársaság eddig ötvenötöt rendelt az Alstom korszerű villamos szerelvényeiből.
Az amerikai vasúttársaság nyolc Stadler-szerelvényt üzemeltet Fort Worth környékén 2019 óta, az újakkal kapacitást növelhetnek.
Folytatódik a facebookos videókommunikáció: Hegyi Zsolt újabb videóban jelentette be, mi a helyzet a Keletivel.
Születésnapját ünnepli az elmúlt időszak legnépszerűbb kötöttpályás fejlesztése: három évvel ezelőtt, 2021. november 29-én kezdte meg utasforgalmi próbaüzemét a Hódmezővásárhely és Szeged között közlekedő vasútvillamos. Az utazásszámok folyamatos emelkedést mutatnak, egy átlagos munkanapon mintegy 4600 utazáshoz választják.
Vagy, ha úgy tetszik, ennyit ad át a MÁV üzemeltetésre, köztük olyanokat, mint a 20-as, a Bakonyvasút, a 26-os Keszthelyig, vagy a 17-es Nagykanizsáig, az őrihodosi irányról nem is beszélve. Kilencszáz munkavállaló is átmegy.
A lényeg, hogy az állomások köztulajdonban maradjanak, de fejlesztésükbe külső forrást is bevonjanak, hogy több helyen, gyorsabban és nagyobb eredményt lehessen elérni.
Egy helyi járatú autóbusz ütközött össze a Volánbusz egyik helyközi járatával.
A vállalat és leányvállalatai 2019 tavasza óta több mint 367 millió euró értékben, négyszáz hektáron valósítottak meg területelőkészítést és építettek ki teljes infrastruktúrát Debrecen városa és a BMW Group megbízásából.
A cseh vasúti infrastruktúra-kezelő már akár az év elején megkezdheti az ország egyik legfontosabb vasúti csomópontjának számító Česká Třebová állomás fejlesztését, valamint a Brno–Přerov nagysebességű vonal első szakaszának építését.
Újabb szakaszába lép a dél-pesti villamoshálózat fejlesztésének tervezése. A Budapesti Közlekedési Központ kihirdette, ki készítheti el a térség közlekedésfejlesztési projektjeit előkészítő, illetve megalapozó tanulmánytervet, amelynek célja, hogy műszaki és forgalmi szempontból megvizsgálja a Dél-Pesten tervezett fejlesztéseket – kiemelten a 3-as villamosvonal Pesterzsébetig tervezett meghosszabbítását, valamint a 42-es villamos vonalának lehetséges fejlesztését, meghosszabbítását –, és ezek egymásra gyakorolt hatását.
A legnagyobb brit autóipari szövetség sürgős kormányzati beavatkozást kért az elektromos járművek gyenge kereslete és az átállási folyamat fenntarthatatlanná vált üzleti költségei miatt.