Már lehet rendelést leadni a Dawn Aerospace szuborbitális repülőgépére, az Aurórára
A fejlesztő startup kereskedelmi célú, szuborbitális légijárműve a hagyományos repülőgépek és az űrrepülőgépek tulajdonságait ötvözi.
A fejlesztő startup kereskedelmi célú, szuborbitális légijárműve a hagyományos repülőgépek és az űrrepülőgépek tulajdonságait ötvözi.
A brazil gyártó idén akár 280 repülőgépet is átadhat a megrendelőinek.
A Gulfstream Aerospace hamarosan átadja a megrendelőjének az utolsó G650(ER) business jetet. A jövő a G800-asoké, a váltómodell még az első félévben megkapja az amerikai Szövetségi Légügyi Hivataltól a szükséges tanúsítványokat.
A leépítés egyaránt érinteni fogja a vállalatvezetői és középvezetői kört is, összesen körülbelül 17 ezer embert.
Az Embraer a versenytársakénál sokkal rövidebb határidővel szállítja le a megrendelt repülőgépeket. A brazil gyártó hatalmas megrendelés állományának értéke 21,1 milliárd dollár, és folyamatosan nő.
A coloradói székhelyű startup, a Radia azt tervezi, hogy a hatalmas, a megújuló energiaforrásokra való átállás során nélkülözhetetlen szárazföldi szélturbinák lapátjait a valaha kigondolt egyik legnagyobb repülőgéppel szállítja majd a távoli, nehezen megközelíthető helyekre.
Az Európai Unió Repülésbiztonsági Ügynökségének szakemberei Sanghajban vették a tanúsítás szempontjai alapján górcső alá a kínai keskenytörzsűt.
Nyilván a Boeingről van szó, az amerikaiak mindössze négy repülőgépre kaptak megrendelést májusban. A piac kivár, Toulouse-ban sem dörzsölhetik önfeledten a markukat a chief financial officerek.
Közzétette legfrissebb negyedéves pénzügyi eredményeit a Boeing Company. A repülőgépgyártó mínusza borítékolható volt, a vállalat továbbra is a biztonságra és a minőségre összpontosít.
Az amerikai gyártó négy szűk esztendő elteltével szállíthat újra a típusból a China Southernnek.
Az Ukrajna ellen hadat viselő Oroszországra kivetett szankciók a repülésben is éreztetik hatásukat, megnőtt az incidensek száma, a légitársaságok „bányagépekből” nyerik ki az alkatrészeket, hogy flottájuk repképes maradjon. Ellenben hamarosan felfut a hazai repülőgépgyártás.
Negyedszázaddal az utolsó menetrend szerinti, szuperszonikus utasszállító repülőgép földet érése után új korszakot kíván nyitni a polgári repülésben az amerikai repülőipari cég. Már érkeznek a megrendelések a Boom Overture-re.
Hónapok óta hiába kerestük a Flightradaron, ám most kiderült eredménytelenségünk oka: a Cubana de Aviacion CU-T1250 oldalszámú Iljusin Il–96-300-asa az elmúlt tizenhat hónapot ugyanis Oroszországban töltötte, ahol felújították.
Végrehajtotta szűzrepülését széles törzsű, modernizált, hosszú távolságokra készült repülőgép prototípusa.
És ez még csak nem is a vég kezdete, hiszen a repülőgépgyártó várakozásai szerint a következő húsz évben több mint ezer ilyen átalakított repülőgépre lesz szükség a kereslet kielégítéséhez.